Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Yiannakis, Elissavet"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The effect of humor in advertising: how humorous messages affect consumer behavior in the Greek market(2023) Γιαννάκη, Ελισάβετ; Yiannakis, Elissavet; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Painesis, Grigorios; Argouslidis, Paraskevas; Kokkinaki, FloraΗ παρούσα διπλωματική εξετάζει πώς οι πολιτισμικές τάσεις προκαλούν διαφορετικές αντιδράσεις στις διαφημίσεις με χιούμορ στην ελληνική αγορά. Είναι οι διαφημίσεις με κυρίαρχο το χιούμορ πιο αποτελεσματικές από τις διαφημίσεις με κυρίαρχο το μη χιουμοριστικό μήνυμα στην ελληνική αγορά του κολεκτιβισμού, της υψηλής αποφυγής κινδύνου και της κουλτούρας υψηλού πλαισίου;Ποιο είδος χιούμορ είναι πιο σχετικό και αποτελεσματικό για τους Έλληνες καταναλωτές; Στην παρούσα διατριβή γίνεται μια προσπάθεια να ελεγχθεί, εμπειρικά, η επίδραση των διαφορετικών διαφημιστικών μεθόδων στη στάση προς την διαφήμιση και στην απόφαση αγοράς των καταναλωτών, στην ανάκληση και στη προτίμηση μεταξύ άλλων.Στην έρευνα αυτή συμμετείχαν ακριβώς 222 ερωτηθέντες. Για την περαιτέρω υποστήριξη των τελικών συμπερασμάτων της έρευνας διανεμήθηκε ένα ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο. Η μεθοδολογία και τα εργαλεία ανάλυσης χρησιμοποιήθηκαν προκειμένου να διερευνηθούν και να απαντηθούν επτά υποθέσεις. Αποδεικνύεται ότι οι χιουμοριστικές διαφημίσεις όντως προσελκύουν την προσοχή των καταναλωτών και στη συνέχεια επηρεάζουν την κατανόηση του διαφημιζόμενου μηνύματος. Το χιούμορ στη διαφήμιση είναι ικανό να αυξήσει τη συμπάθεια και την κατανόηση προς το διαφημιζόμενο μήνυμα και προϊόν.Ωστόσο, η ανάλυση επισήμανε ότι μεταβλητές, όπως το φύλο, δεν παίζουν εξαιρετικά σημαντικό ρόλο στη συμπάθεια και την προτίμηση των χιουμοριστικών τύπων διαφήμισης, παρόλο που η βιβλιογραφία δηλώνει το αντίθετο.
