Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Velia, Aikaterini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Behavioral origins of Covid-19 fake news awareness(2023-02-28) Βέλια, Αικατερίνη; Velia, Aikaterini; Athens University of Economics and Business, Department of Economics; Tzavalis, Elias; Pagratis, Spyros; Antoniou, FabioΗ ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η αλόγιστη χρήση των διαδικτυακών πλατφόρμων προσφέρει προσοδοφόρο έδαφος για την εξάπλωση ψευδών ειδήσεων. Μάλιστα η διάδοση ψευδών ειδήσεων τείνει να μετατραπεί σε μάστιγα της εποχής. Ιδίως με αφορμή την πανδημία, το πλήθος των ψευδών ειδήσεων είναι υπέρογκο με αποτέλεσμα τα άτομα να παραπλανούνται και να επηρεάζονται συναισθηματικά, οπότε να οδηγούνται σε εσφαλμένες αποφάσεις που αποκλίνουν από τη θεωρία της ορθολογικής επιλογής.Το ερώτημα, λοιπόν, που εγείρεται είναι κατά πόσο η ενσυναίσθηση των ατόμων περί των ψευδών ειδήσεων επηρεάζεται από μεταβλητές κουλτούρας, όπως η υπομονή ή της λαογραφίας, όπως η καχυποψία.Προς απάντηση του ερωτήματος αυτού χρησιμοποιήθηκαν δεδομένα από το ερωτηματολόγιο που πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της μελέτης: “Social Media & COVID-19: A Global Study of Digital Crisis Interaction between Gen Z and Millennials”, και από τις ακόλουθες βάσεις δεδομένων: World Bank Group, Our World in data, Hofstede's cultural dimensions dataset, Global Evidence on Economic Preferences survey (GPS) και folklore.Τα ευρήματα υποδηλώνουν ότι υπάρχει ισχυρή συσχέτιση μεταξύ της ηλικίας, του φύλου, της ποιότητας διακυβέρνησης, του δείκτη μακροπρόθεσμου προσανατολισμού, του δείκτη υπομονής, των μοτίβων που σχετίζονται με την καχυποψία, τη γνώση και τη σκέψη και της ενσυναίσθησης γύρω από τις ψευδείς ειδήσεις.
