Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Valsamaki, Eleftheria"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigating the impact of message framing and sustainable practices in the context of "green" restaurants in Greece(2025-02-25) Βαλσαμάκη, Ελευθερία; Valsamaki, Eleftheria; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Baltas, George; Indounas, Konstantinos; Painesis, GrigoriosΗ βιωσιμότητα στον κλάδο της εστίασης αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, καθώς οι καταναλωτές γίνονται πιο συνειδητοποιημένοι σχετικά με το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα. Η παρούσα έρευνα εξετάζει πώς η Διατύπωση Μηνύματος και οι Βιώσιμες Πρακτικές επηρεάζουν τη Προθυμία Πληρωμής (WPP) σε «Πράσινα» Εστιατόρια στην Ελλάδα. Διερευνά επίσης τον μεσολαβητικό ρόλο της Αντιλαμβανόμενης Αξίας και του Θερμού Συναισθήματος (Warm Glow), καθώς και τους ρυθμιστικούς ρόλους της Περιβαλλοντικής Ευαισθησίας και της Διατύπωσης Μηνύματος. Διεξήχθη ένα πειραματικό σχέδιο 2 × 2, με χειρισμούς στη διατύπωση μηνύματος (βασισμένη σε χαρακτηριστικά vs. βασισμένη σε οφέλη) και στις βιώσιμες πρακτικές (επικεντρωμένες στο φαγητό vs. επικεντρωμένες στο περιβάλλον). Συμμετείχαν 300 άτομα μέσω δειγματοληψίας ευκολίας και χιονοστιβάδας, ενώ η ανάλυση περιλάμβανε Descriptive Statistics, Three-Way ANOVA και την Moderated Mediation Analysis του Hayes' PROCESS Model. Τα ευρήματα αμφισβητούν προηγούμενες έρευνες στο μάρκετινγκ βιωσιμότητας. Η διατύπωση μηνύματος δεν επηρέασε σημαντικά τη WPP, υποδηλώνοντας ότι οι καταναλωτές έχουν ήδη διαμορφώσει απόψεις για τη βιωσιμότητα. Αντίθετα, η Αντιλαμβανόμενη Αξία ήταν ο ισχυρότερος παράγοντας της WPP, τονίζοντας τη σημασία των απτών οφελών. Το Θερμό Συναίσθημα (Warm Glow) είχε ελάχιστη επίδραση, ενώ η Περιβαλλοντική Ευαισθησία δεν επηρέασε σημαντικά τη WPP, αμφισβητώντας την υπόθεση ότι οι οικολογικά ευαισθητοποιημένοι καταναλωτές πληρώνουν περισσότερο. Η μελέτη καταλήγει ότι η διατύπωση μηνύματος από μόνη της δεν αρκεί για να αυξήσει την προθυμία πληρωμής. Αντίθετα, τα εστιατόρια πρέπει να ενισχύσουν την Αντιλαμβανόμενη Αξία προσφέροντας ποιοτικό, βιώσιμο φαγητό, στοχεύοντας ευρύτερο κοινό και όχι αποκλειστικά τους οικολογικά ευαισθητοποιημένους καταναλωτές.
