Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Syrigou, Sofia"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Interpretable machine learning for modeling customer churn in the auto-insurance industry(2024-05-31) Συρίγου, Σοφία; Syrigou, Sofia; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Baltas, George; Saridakis, Charalampos (Babis); Lappas, TheodorosΟι ερμηνεύσιμες τεχνικές μηχανικής μάθησης έχουν αποκτήσει μεγάλη απήχηση τα τελευταία χρόνια λόγω της ικανότητάς τους να παρέχουν πρακτικές γνώσεις διατηρώντας παράλληλα τη διαφάνεια και την ευθύτητα. Στο πλαίσιο του κλάδου ασφάλισης αυτοκινήτων, όπου η απώλεια πελατών αποτελεί σημαντική πρόκληση, η υιοθέτηση ερμηνεύσιμων μοντέλων μηχανικής μάθησης θα μπορούσε να είναι πολύ επωφελής. Αυτά τα μοντέλα προσφέρουν μια πολλά υποσχόμενη λεωφόρο για τον εντοπισμό των υποκείμενων παραγόντων που οδηγούν στην απώλεια και τη διευκόλυνση της ανάπτυξης αποτελεσματικών στρατηγικών διατήρησης των πελατών. Η μεταπτυχιακή αυτή εργασία είναι ένα Έργο Μελέτης Πεδίου με πραγματικά δεδομένα από μια εταιρεία σύγκρισης τιμών για ασφάλειες αυτοκινήτων. Ο στόχος της εργασίας είναι η διερεύνηση της εφαρμογής της μηχανικής μάθησης για τη μοντελοποίηση της απώλειας των πελατών στον τομέα ασφάλειας αυτοκινήτων. Επιδιώκουμε να κατανοήσουμε την αιτία που οι πελάτες αποχωρούν και τι θα μπορούσε γα γίνει διαφορετικά στο κομμάτι της στρατηγικής Μάρκετινγκ ώστε να υπάρχει η διατήρηση τους αλλά και η βελτίωση της γενικότερης εμπειρία τους.
