Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Stoforou, Panagoula-Konstantina"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο How digital transformation improves customer experience in consulting firms(2021-12-17) Stoforou, Panagoula-Konstantina; Στοφόρου, Παναγούλα-Κωνσταντίνα; Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων; Ιωαννίδης, ΑντώνιοςΣτη σημερινή, διαρκώς μεταβαλλόμενη ψηφιακή εποχή, οι οργανισμοί καλούνται να προσαρμόσουν τα επιχειρησιακά τους μοντέλα και τις λειτουργίες τους, έτσι ώστε να καλύψουν τις αυξανόμενες ανάγκες και προσδοκίες των πελατών τους. Στην πραγματικότητα, οι πελάτες του σήμερα είναι ενεργά μέλη του ψηφιακού κόσμου και προσλαμβάνουν συνεχώς πληροφορίες σχετικά με τα προσφερόμενα προϊόντα και υπηρεσίες. Το γεγονός αυτό έχει περιθωριοποιήσει αρκετούς οργανισμούς, οι οποίοι δεν κατάφεραν να καλύψουν τις ανάγκες των πελατών τους. Αντίθετα, υπάρχουν καινοτόμες εταιρείες, όπως είναι η Amazon, η Apple, και η Starbucks, οι οποίες έχουν μετασχηματιστεί και καινοτομήσει στις καίριες λειτουργίες τους, με αποτέλεσμα να επικρατήσουν η κάθε μία στον τομέα της.Ο σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας ήταν να αποκωδικοποιήσεις πώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός μπορεί να αλλάξει την εμπειρία πελάτη, και πώς τα τεχνολογικά εργαλεία μπορούν να βοηθήσουν τις συμβουλευτικές εταιρείες να βελτιώσουν τις σχέσεις τους με τους πελάτες τους και όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.Καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός αυτή τη στιγμή προσφέρει πολυάριθμα εργαλεία στους οργανισμούς, όπως είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη, το Internet of Things, τα Big Data και ο Αυτοματισμός, τα οποία συνεισφέρουν στην αύξηση των εισοδημάτων τους και της πελατειακής τους βάσης, στη βελτίωση της αποδοτικότητας, και στην απλοποίηση των καθημερινών διαδικασιών. Ειδικότερα, τα προαναφερθέντα εργαλεία έχουν δώσει νέα πνοή στην εμπειρία πελάτη, από τη στιγμή που η επικοινωνία μέσω όλων των καναλιών, η πρόβλεψη των απαιτήσεων των καταναλωτών και η παροχή εξατομικευμένων υπηρεσιών έχουν επιτευχθεί. Ο συνεχής συγχρονισμός της επιχειρησιακής στρατηγικής με την ψηφιακή στρατηγική και τις πρακτικές της, διατηρεί τους οργανισμούς ένα βήμα μπροστά στους τομείς τους.Οι συμβουλευτικές εταιρείες, ενώ προσφέρουν μοντέρνες και ουσιαστικές λύσεις στους πελάτες τους όσον αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό, έχουν διατηρήσει παραδοσιακά και συμβατικά επιχειρησιακά μοντέλα οι ίδιες. Ανταγωνίζονται μεταξύ τους για τις υπηρεσίες εμπειρίας πελάτη που προσφέρουν, αλλά στην πραγματικότητα δεν εφαρμόζουν αυτές τις στρατηγικές στις εσωτερικές τους δομές.
