Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Stavelas, Athanasios"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The impact of minimalist packaging design on perceived quality and willingness to buy: exploring the mediating roles of perceived purity, green perceived value and perceived luxury in personal care products(2025-03-14) Σταβέλας, Αθανάσιος; Stavelas, Athanasios; Argouslidis, Paraskevas; Baltas, George; Saridakis, Charalampos (Babis)Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει την επίδραση του μινιμαλιστικού σχεδιασμού συσκευασίας στις αντιλήψεις και τη συμπεριφορά των καταναλωτών στα προϊόντα προσωπικής φροντίδας. Συγκεκριμένα, ερευνά πώς η οπτική απλότητα επηρεάζει την αντιλαμβανόμενη ποιότητας (perceived quality) και την πρόθεση αγοράς (willingness to buy), με ιδιαίτερη έμφαση στους διαμεσολαβητικούς ρόλους της αντιλαμβανόμενης καθαρότητας (perceived purity), της «πράσινης» αντιλαμβανόμενης αξίας (Green perceived value) και της αντιλαμβανόμενης πολυτέλειας (perceived luxury). Βασισμένη σε θεωρίες οπτικής πολυπλοκότητας, επεξεργασίας οπτικών ερεθσιμάτων και καταναλωτικής εμπιστοσύνης, η μελέτη υιοθετεί μια ποσοτική πειραματική προσέγγιση για να εντοπίσει τους γνωστικούς μηχανισμούς πίσω από τις αισθητικές αξιολογήσεις. Τα ευρήματα δείχνουν ότι ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός ενισχύει την εμπιστοσύνη και την αντίληψη ποιότητας, ενώ παράλληλα ενδυναμώνει τις συνδέσεις με τη βιωσιμότητα και την υψηλή αξία. Η εργασία παρέχει θεωρητικές συνεισφορές στη βιβλιογραφία του μάρκετινγκ και του σχεδιασμού, καθώς και πρακτικές κατευθύνσεις για μάνατζερς που επιδιώκουν διαφοροποίηση και ενίσχυση της εμπιστοσύνης των καταναλωτών. Τελικά, αναδεικνύεται ο καθοριστικός ρόλος των οπτικών στοιχείων και του σχεδιασμού τους σε αγορές χαμηλής εμπλοκής (low-involvement purchases), όπου η συσκευασία λειτουργεί ως βασικό κριτήριο επιλογής.
