Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Salpingidou, Artemis"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The role of social networks in shaping travel information search behavior(2024-02-28) Σαλπιγγίδου, Άρτεμις; Salpingidou, Artemis; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Stathakopoulos, Vlasis; Dimitriadis, Sergios; Drosos, DimitriosΣτο σύγχρονο ψηφιακό τουριστικό τοπίο, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχουν αναδειχθεί ως μια μεταμορφωτική δύναμη που αναδιαμορφώνει τον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες συλλέγουν πληροφορίες και σχεδιάζουν τα ταξίδια τους. Αυτή η διατριβή εμβαθύνει στην περίπλοκη σχέση μεταξύ των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ, των πλατφορμών κοινωνικής δικτύωσης και των συμπεριφορών αναζήτησης ταξιδιωτικών πληροφοριών. Μέσα από αυστηρά θεωρητικά πλαίσια και εμπειρική ανάλυση, διερευνά την επίδραση της αντιληπτής αξίας στη συλλογή πληροφοριών των ταξιδιωτών μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Διερευνώντας μεταβλητές όπως η αξιοπιστία των πληροφοριών, οι ανησυχίες για το απόρρητο και η αντιληπτή απόλαυση, η έρευνα αποκαλύπτει διαφοροποιημένες γνώσεις σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών. Τα ευρήματα αποκαλύπτουν τον σημαντικό ρόλο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό, παράλληλα με προσδιορισμένους τομείς για τη βελτίωση της εμπειρίας των χρηστών. Πιο συγκεκριμένα ενώ οι χρήστες εκτιμούν την αξιοπιστία και την ευχαρίστηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιωτικές πληροφορίες, οι ανησυχίες σχετικά με την πολυπλοκότητα και το απόρρητο εξακολουθούν να υφίστανται. Η μελέτη υπογραμμίζει την εξελισσόμενη σημασία των μέσων κοινωνικής δικτύωσης σε διαφορετικά στάδια ταξιδιού και προσφέρει πολύτιμες γνώσεις σχετικά με την διαχείριση των μέσων για τους επαγγελματίες του κλάδου. Οι μελλοντικοί ερευνητικοί δρόμοι περιλαμβάνουν την εμβάθυνση σε συγκεκριμένα στοιχεία που επηρεάζουν την απόλαυση των χρηστών και δημογραφικούς παράγοντες που επηρεάζουν τα πρότυπα χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Αυτή η διατριβή συμβάλλει στη βαθύτερη κατανόηση του ρόλου των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αναζήτηση ταξιδιωτικών πληροφοριών, καθοδηγώντας ενημερωμένες στρατηγικές στο συνεχώς εξελισσόμενο τοπίο του ψηφιακού τουρισμού.
