Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Papastamou, Ivi-Anna"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The importance of music congruence and its influence on consumer behaviour(2023-03-27) Παπαστάμου, Ήβη-Άννα; Papastamou, Ivi-Anna; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Argouslidis, Paraskevas; Baltas, George; Karantinou, KalipsoΗ μουσική είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει την καθημερινή μας ζωή επηρεάζοντας τις γνωστικές, συναισθηματικές και συμπεριφορικές μας αντιδράσεις. Η μουσική έχει αναλυθεί στο παρελθόν σε σχέση με την επιρροή της στους καταναλωτές. Ωστόσο, η παρούσα διατριβή προσπαθεί να καλύψει το κενό όσον αφορά τις μουσικές πτυχές που δεν έχουν αναλυθεί προηγουμένως, όπως η σύνδεση μεταξύ της αφοσίωσης των πελατών και της μουσικής που ταιριάζει με την ατμόσφαιρα και το κατά πόσον η προτιμώμενη μουσική έχει μεγαλύτερη επιρροή από τη μουσική που ευθυγραμμίζεται με το περιβάλλον. Αυτή η διατριβή ανέλυσε τη μουσική ως παράγοντα περιβάλλοντος χρησιμοποιώντας τη μέθοδο των διαδικτυακά διανεμημένων ερωτηματολογίων, ώστε να κατανοηθεί η συνειδητή πτυχή των συμπεριφορικών απαντήσεων των πελατών. Έτσι, επικεντρώνεται κυρίως σε πτυχές που μπορούν να μετρηθούν, όπως τα χρήματα και ο χρόνος που δαπανάται. Η πρώτη μουσική διάσταση που αναλύθηκε ήταν η παρουσία μουσικής. Αυτό αργότερα αναλύθηκε σε συνάφεια μουσικής - ο βαθμός στον οποίο οι καταναλωτές αντιλαμβάνονται ότι η μουσική υπόκρουση είναι κατάλληλη για το κεντρικό μήνυμα που μεταδίδεται και την προτιμώμενη μουσική. Αναλύθηκε διεξοδικά η συσχέτιση μεταξύ της μουσικής συνάφειας και της προτίμησης των καταναλωτών καθώς και η μεσολαβητική επίδραση που έχουν τόσο το φύλο όσο και η ηλικία του ερωτώμενου στις αντιδράσεις τους. Ως αποτέλεσμα, ήταν ευκολότερο να ανιχνευθούν στατιστικά σημαντικές επιδράσεις σε πιο στενές ομάδες εξαρτημένων μεταβλητών παρά σε ευρύτερες. Όσον αφορά τις επιπτώσεις, η παρούσα εργασία βοηθά τους επαγγελματίες να καταλήξουν σε αξιόπιστα συμπεράσματα που θα μπορούσαν να τους βοηθήσουν να σχεδιάσουν το πιο αποδοτικό και αποτελεσματικό περιβάλλον. Όσον αφορά τις κατευθύνσεις για μελλοντική έρευνα, υπάρχει ανάγκη για πειραματικές μελέτες υψηλότερης μεθοδολογικής ποιότητας προκειμένου να ανανεωθούν τυχόν υποθέσεις που διατυπώθηκαν καθώς και να δοθούν βελτιωμένα αποτελέσματα. Τέλος, αναγνωρίζεται η ανάγκη για έρευνες αντιγραφής που στοχεύουν στη δοκιμή της γενίκευσης των αποτελεσμάτων σε διαφορετικά περιβάλλοντα μελέτης ή τύπους συμμετεχόντων.
