Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Olympiou, Galini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Brand activism: consumers' evaluation and responses(2024-02-16) Ολυμπίου, Γαλήνη; Olympiou, Galini; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Argouslidis, Paraskevas; Drosos, Dimitrios; Skarmeas, DionysiosΣτη σύγχρονη εποχή, οι κοινωνικοπολιτικές προκλήσεις διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στον τρόπο που επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται και αντιδρούν. Η αυξανόμενη ανάγκη για ευαισθησία και συναισθηματική νοημοσύνη είναι εμφανής, με την αντίδραση των επιχειρήσεων να καλλιεργείται περαιτέρω. Αυτό το φαινόμενο, γνωστό ως ακτιβισμός μάρκας, αποτελεί πλατφόρμα για την προώθηση της κοινωνικής προόδου, αλλά και μια πηγή δυνητικών αντιδράσεων από διαφορετικές κοινωνικές ομάδες.Η έρευνα που παρουσιάζεται επικεντρώνεται στην ανάλυση του ακτιβισμού της μάρκας και την επίδρασή του στις αντιλήψεις των καταναλωτών. Μέσω της θεωρίας απόδοσης, εξετάζονται οι διαφορετικές πτυχές της εταιρικής δράσης και ο ρόλος των κινήτρων σε αυτήν. Η ανάλυση των αντιδράσεων των καταναλωτών προκύπτει ως κρίσιμη πτυχή, αποκαλύπτοντας τη σχέση μεταξύ αυθεντικότητας και επιτυχίας του εταιρικού ακτιβισμού.Η ερευνητική διαδικασία περιλαμβάνει τη σύνθεση και ανάλυση βιβλιογραφικών πηγών, την καθιέρωση ενός ερευνητικού μοντέλου και την εφαρμογή μεθόδων ανάλυσης δεδομένων. Τα ευρήματα που προκύπτουν αναδεικνύουν την σημασία της αυθεντικότητας στην αντίληψη των καταναλωτών και τη σύνδεσή της με την αγοραστική συμπεριφορά και την προώθηση από στόμα σε στόμα.Τα συμπεράσματα της έρευνας διαμορφώνουν προτάσεις για τις επιχειρήσεις, προσφέροντας κατευθυντήριες γραμμές για την αποτελεσματική υλοποίηση του εταιρικού ακτιβισμού. Επιπλέον, υπογραμμίζεται η ανάγκη για συνεχή παρακολούθηση και προσαρμογή των στρατηγικών αποφάσεων, λαμβάνοντας υπόψη τη δυναμική φύση των κοινωνικών προκλήσεων και των αντιδράσεων των καταναλωτών.Συνολικά, η έρευνα αυτή αποτελεί σημαντική συνεισφορά τόσο στον ακαδημαϊκό όσο και στον επιχειρηματικό τομέα, προωθώντας την κατανόηση της πολυδιάστατης δυναμικής του εταιρικού ακτιβισμού και τη σημασία της αυθεντικότητας στη σύγχρονη επιχειρηματική πρακτική.
