Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Ntelmpenteri, Ioanna"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Brand activism a systematic literature review(2023-03-28) Ντελμπεντέρη, Ιωάννα; Ntelmpenteri, Ioanna; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Argouslidis, Paraskevas; Baltas, George; Karantinou, KalipsoΗ ενεργητική δράση των εταιρικών σημάτων είναι ένας όρος που υπάρχει εδώ και αρκετό καιρό και, αφού σημαντικά κοινωνικοπολιτικά θέματα έχουν έρθει στην επιφάνεια τα τελευταία πέντε χρόνια, οι ερευνητές άρχισαν να το μελετούν αναλυτικά. Οι υπάρχουσες μελέτες για την ενεργητική δράση των εταιρικών σημάτων εξετάζουν αρκετά θέματα και χαρακτηρίζονται από μεγάλη ανομοιογένεια όσον αφορά τις σχέσεις των μεταβλητών. Αυτή η ανασκόπηση προσπαθεί να συγκεντρώσει, να συνθέσει και να αναλύσει όλες τις σχετικές μελέτες για την ενεργητική δράση των εταιρικών σημάτων και να επικεντρωθεί στο εντοπισμένο κενό της ακαδημαϊκής έρευνας. Για να επιτευχθεί αυτή η προσπάθεια απαιτείται ένας πολύ προσεκτικός και εξαντλητικός διαδικαστικός έλεγχος, και γι' αυτό επιλέχθηκε η μεθοδολογία της συστηματικής ανασκόπησης της βιβλιογραφίας. Xρησιμοποιήθηκαν όροι και λέξεις - κλειδιά που σχετίζονται με το θέμα σε διάφορες σημαντικές βάσεις δεδομένων και εξέτασε χιλιάδες αποτελέσματα. Η μεθοδολογία παρέμεινε πιστή στις οδηγίες PRISMA κατά τη διάρκεια όλων των βημάτων αναζήτησης, συλλογής, αξιολόγησης και συμπερίληψης των μελετών στην ανασκόπηση, με αποτέλεσμα να περιλαμβάνονται τριάντα επτά (37) μελέτες στο τελικό δείγμα. Κατά τη διαδικασία, εντοπίστηκε ένα κενό στην έρευνα, καθώς απουσίαζε ένα συλλογικό έργο που θα αναδεικνύει τον τρόπο με τον οποίο η ενεργητική στάση μιας μάρκας μπορεί να επηρεάσει τη στάση του καταναλωτή. Η εξαγωγή και σύνθεση των πραγματοποιήθηκε σε φύλλο excel, όπου δημιουργήθηκε ένας πίνακας που περιλάμβανε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες των μελετών. Αυτός ο οργανωμένος τρόπος διαχείρισης των δεδομένων αποδείχθηκε ιδανικός για μια τέτοια ανάλυση και βοήθησε τον αναθεωρητή να εντοπίσει δύο μεγάλες θεματικές ομάδες ανάλογα με τις ανεξάρτητες μεταβλητές των μελετών. Αυτές οι δύο ομάδες αναφέρονται στο θέμα της ενεργητικής μάρκας και της επικοινωνίας για την ενεργητική μάρκα. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η ενεργητική μάρκα επηρεάζει την αντίληψη και τη στάση του καταναλωτή απέναντι στη μάρκα τόσο θετικά όσο και αρνητικά. Η εκτενής και εμπεριστατωμένη φύση της ανασκόπησης οδήγησε στην παρουσίαση αποτελεσμάτων σχετικά με τις άμεσες αιτίες και επιδράσεις των ενεργειών της ενεργητικής μάρκας στη συμπεριφορά του καταναλωτή. Ουσιαστικά παρήγαγε έναν ακαδημαϊκό οδηγό που καλύπτει όλες τις κρίσιμες πληροφορίες και ευρήματα σχετικά με το θέμα, θέτοντας ένα είδος βάσης για μελλοντικές έρευνες. Επιπλέον, προσφέρει διαχειριστικές προτάσεις λαμβάνοντας υπόψη την άνοδο των δεδομένων ως νέο σημείο αφής ανάμεσα στους καταναλωτές και επιχειρήσεων. Οι διευθυντές μάρκετινγκ και καταναλωτικής κατανόησης μπορούν να επωφεληθούν σημαντικά από αυτήν την ανασκόπηση, καθώς μπορεί να αναζωπυρώσει νέους τρόπους για να κατανοήσουν τους καταναλωτές τους, να τους διαχωρίσουν με ακρίβεια και να τους στοχεύσουν μέσω στατιστικών μοντέλων και αλγορίθμων. Τέλος, η μελλοντική έρευνα θα πρέπει να στοχεύει στη διενέργεια εμπειρικών μελετών σε περισσότερες χώρες καθώς και στη μελέτη άλλων παραγόντων που μπορεί να επηρεάσουν τον ακτιβισμό της μάρκας και τη στάση των καταναλωτών απέναντι στη μάρκα.
