Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Lavis, Michael-Dimitrios"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο The effect of Corporate Social Responsibility on consumer(2023-03-21) Λάβης, Μιχαήλ-Δημήτριος; Lavis, Michael-Dimitrios; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Painesis, Grigorios; Argouslidis, Paraskevas; Kokkinaki, FloraΠαρόλο που προηγούμενες μελέτες έχουν αποδείξει τη θετική επίδραση της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης (ΕΚΕ) στην συμπεριφορά των καταναλωτών καλλιεργώντας την αφοσίωση τους απέναντι στην εκάστοτε εταιρία που εφαρμόζει ανάλογες πολιτικές, ο μηχανισμός που βρίσκεται πίσω από αυτή τη σχέση δεν έχει εξεταστεί διεξοδικά. Σκοπός αυτής της μελέτης είναι να εξεταστεί η επίδραση της ΕΚΕ στην αφοσίωση των καταναλωτών μέσω της επιρροής των παραγόντων της εμπιστοσύνης, της αντιλαμβανόμενης αξίας και της ικανοποίησης. Για τον λόγο αυτό, ένα εννοιολογικό πλαίσιο σχεδιάστηκε για να απεικονίσει τις σχέσεις που αναπτύσσονται μεταξύ των μεταβλητών που περιλαμβάνει το ερευνητικό μοντέλο. Η αξιολόγηση αυτών των σχέσεων θα μας δώσει διαφωτίσει σχετικά με το πως ο καταναλωτής επεξεργάζεται τα μηνύματα και τις ενέργειες της ΕΚΕ που μπορούν συνακόλουθα να οδηγήσουν στην καλλιέργεια αφοσίωσης από την πλευρά του καταναλωτή. Πραγματοποιήσαμε μια εμπειρική μελέτη που ενσωματώνει τη διανομή ερωτηματολογίων προκειμένου να ελεγχθούν οι σχέσεις μεταξύ των μεταβλητών του προτεινόμενου ερευνητικού μοντέλου. Συλλέχθηκαν δεδομένα από 305 καταναλωτές στην Ελλάδα και αναλύθηκαν με τη βοήθεια του λογισμικού προγράμματος SPSS. Η εστίαση στην επίδραση των ενεργειών ΕΚΕ στην καλλιέργεια καταναλωτικής αφοσίωσης υπό το πρίσμα της συμπεριφοράς του καταναλωτή, μπορεί να βοηθήσει ουσιαστικά τα στελέχη των επιχειρήσεων να αξιοποιήσουν πιο αποτελεσματικά τις πολιτικές ΕΚΕ και να προσδώσουν αξία στην εταιρία.
