Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Koufopoulou, Evangelia-Varvara"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigating the impact of ground, in-flight and after flight services on consumer evaluations about airlines(2024-10-01) Κουφοπούλου, Ευαγγελία-Βαρβάρα; Koufopoulou, Evangelia-Varvara; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Drosos, Dimitrios; Skarmeas, Dionysios; Painesis, GrigoriosΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία αφορά τις αεροπορικές εταιρείες πλήρους εξυπηρέτησης και τις υπηρεσίες που παρέχουν. Είναι ευρέως γνωστό ότι η βιομηχανία της πολιτικής αεροπορίας είναι ιδιαίτερα ενεργή και στις μέρες μας το αεροπλάνο είναι ένα από τα πιο προσβάσιμα μέσα μεταφοράς. Αυτή η εργασία παρέχει μια εσωτερική άποψη για το τι ικανοποιεί περισσότερο τους επιβάτες. Παρουσιάζει τα βασικά σημεία στα οποία πρέπει να επικεντρωθεί μια αεροπορική εταιρεία, που παρέχει υπηρεσίες πλήρους εξυπηρέτησης, προκειμένου να διατηρήσει και να προσελκύσει νέους και πιστούς πελάτες. Δύο χιλιάδες τέσσερα (204) άτομα συμπλήρωσαν το ερωτηματολόγιο, το οποίο είχε τη μορφή αξιολόγησης, ξεκινώντας από το χαμηλότερο επίπεδο ικανοποίησης (1) έως το υψηλότερο (7), αναφορικά με την τελευταία τους εμπειρία πτήσης με πάροχο πλήρους εξυπηρέτησης, ενώ τους ζητήθηκε επίσης να δηλώσουν εάν θα επέλεγαν ξανά την ίδια αεροπορική εταιρεία. Το θεωρητικό πλαίσιο της μελέτης ήταν να βρεθεί ποιες υπηρεσίες επηρέασαν πραγματικά αυτές τις δύο ερωτήσεις. Στο θεωρητικό πλαίσιο συμπεριλήφθηκαν τα δημογραφικά στοιχεία και η συχνότητα των πτήσεων, προκειμένου να διαπιστωθεί αν υπήρχε κάποια σχέση με τη δημιουργία πιστών πελατών. Ο τύπος της έρευνας ήταν επαγωγικός και η τελική μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για την ανάλυση των ευρημάτων ήταν η γραμμική ανάλυση παλινδρόμησης. Τα αποτελέσματα που ξεχώρισαν πραγματικά ήταν η εξυπηρέτηση πελατών, τα θέματα υγιεινής και οι υπηρεσίες παροχής γευμάτων. Λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη όλους αυτούς τους τρεις παράγοντες που αναδείχθηκαν από την ανάλυση, αυτή η μεταπτυχιακή εργασία θα μπορούσε να αποτελέσει ώθηση για την εστίαση στην προσθήκη νέων χαρακτηριστικών με τη βοήθεια της τεχνολογίας, ώστε να βελτιωθούν αυτές οι υπηρεσίες στις μελλοντικές πτήσεις. Η δομή της διπλωματικής εργασίας είναι η εξής: η διατριβή χωρίζεται συνολικά σε 6 κεφάλαια (εισαγωγή, ανασκόπηση βιβλιογραφίας, θεωρητικό πλαίσιο, μεθοδολογία, ανάλυση και αποτελέσματα, συζητήσεις και συμπεράσματα) και στο τέλος διατίθεται το ερωτηματολόγιο μαζί με όλους τους πίνακες που εξήχθησαν από το SPSS κατά την ανάλυση.
