Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Kalagkatsi, Melina-Andrianna"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Research on the effect of Augmented Reality (AR) mobile applications on impulse buying behavior towards the product category of furnitureΚαλαγκάτση, Μελίνα-Ανδριάννα; Kalagkatsi, Melina-Andrianna; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Painesis, Grigorios; Repoussis, Panagiotis; Drosos, DimitriosΤα τελευταία χρόνια με την ανάπτυξη της τεχνολογίας και τις δυνατότητες που προσφέρει στις επιχειρήσεις και στους καταναλωτές, έχουν παρατηρηθεί πολλές αλλαγές στον τομέα του Marketing και ιδιαίτερα στο Digital Marketing και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Πολλές εταιρείες παρακολουθούν τις νέες ψηφιακές τάσεις και τις εφαρμόζουν στις δικές τους στρατηγικές μάρκετινγκ. Συγκεκριμένα, όλο και περισσότερη προσοχή δίνεται στην Επαυξημένη Πραγματικότητα, όπως και έχει αναμφίβολα κέντρισε το ενδιαφέρον των επιχειρηματιών να τα χρησιμοποιήσουν για τη βελτίωση της εμπειρίας του πελάτη και προκειμένου να εξασφαλίσουν τη μεγαλύτερη δυνατή ικανοποίησή τους σε σχέση με τις υπηρεσίες που προσφέρουν. Η παρούσα διπλωματική εργασία μελετά Εφαρμογές Επαυξημένης Πραγματικότητας στο Mobile Marketing και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Περισσότερο Συγκεκριμένα η επίδραση των εφαρμογών για κινητά επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στην Παρορμητική αγοραστική συμπεριφορά σχετικά με την Κατηγορία Προϊόντων καναπέδων μέσω της Εφαρμογής Εικονικής Δοκιμασίας «Cart Magician». Ο στόχος είναι να διερευνήσει τους παράγοντες που μπορούν να συμβάλουν στην Απόλαυση και την Ικανοποίηση των χρηστών από τη χρήση του Cart Magician AR και στη συνέχεια την πρόθεσή τους να αγοράσουν Impulse το εικονικά δοκιμασμένο προϊόν. Γι 'αυτό το λόγο, ο σχεδιασμός της έρευνας βασίστηκε, ως επί το πλείστον, στην τεχνολογία του μοντέλου αποδοχής (Davis, 1989) και το Πλαίσιο SOR (Mehrabian and Russell (1974), το οποίο σύμφωνα με τη σχετική βιβλιογραφία, και τα δύο έχουν χρησιμοποιηθεί από πληθώρα ερευνητών σχετικά με την αποδοχή των νέων τεχνολογιών, η πρόθεση αγοράς και παρορμητική αγορά (Do,Shih, & Ha, 2020). Στην ερευνητική μελέτη, συμμετείχαν 162 γυναίκες και άνδρες, οι οποίοι δοκίμασαν τον καναπέ εικονικής δοκιμής (Kimberly Δερμάτινος Καναπές) μέσω του Cart Magician AR και στη συνέχεια ζήτησε να απαντήσει σε μια σειρά ερωτήσεων σχετικά με την εμπειρία τους. Συγκεκριμένα, απάντησαν σε ερωτήσεις κλίμακας τύπου Likert σχετικά με την αντιληπτή διαδραστικότητα, την ευκολία χρήσης και τη χρησιμότητα του AR, την απόλαυση και την ικανοποίηση που σχετίζεται με τη χρήση του, καθώς και την πρόθεσή τους να αγοράσουν παρορμητικά το προϊόν λόγω της χρήσης του ΑΡ. Για την ανάλυση των υποθέσεων της έρευνας, η μεθοδολογία της Μοντελοποίησης Δομικών Εξισώσεων - SEM) του Πραγματοποιήθηκε ανάλυση μερικών ελαχίστων τετραγώνων - PLS και διαμεσολάβησης, όπως διερευνήθηκε μεταξύ άλλων Παράγοντες τον μεσολαβητικό ρόλο της «Αντιληπτής Απόλαυσης» της Εικονικής Προσπάθειας στη σχέση που μελετάται σε την παρούσα διατριβή. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, η ευκολία χρήσης, η χρησιμότητα και η διαδραστικότητα συνδέονται με την απόλαυση και ικανοποίηση από τη χρήση του Virtual Try Cart Magician AR. Η απόλαυση και η ικανοποίηση επηρεάζουν στη συνέχεια τους χρήστες πρόθεση να αγοράσετε παρορμητικά το προϊόν AR, τον δερμάτινο καναπέ Kimberly και τόσο απόλαυση όσο και ικανοποίηση μεσολαβούν μεταξύ των προαναφερθέντων παραγόντων και της πρόθεσης των χρηστών για παρορμητική αγορά.
