Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Giotis, Nikolaos"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Field Project: utilizing market segmentation in order to increase website traffic though Meta campaigns(2023-03-31) Γιώτης, Νικόλαος; Giotis, Nikolaos; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Painesis, Grigorios; Repoussis, Panagiotis; Drosos, DimitriosΗ παρούσα μεταπτυχιακή εργασία, αποτελεί ένα Field Project που πραγματοποιήθηκε πάνω στην ιστοσελίδα “Ο Κλόουν”. Ο στόχος του Project ήταν να βάλει στην πράξη θεωρίες τμηματοποίησης αγοράς και ψηφιακών campaign με στόχο την αύξηση της κίνησης. Οι στόχοι είναι να αξιολογήσω τις πιο πρόσφατες τάσεις και εργαλεία στον κόσμο του μάρκετινγκ μαζί με κενά στην βιβλιογραφία. Μέσα από δεδομένα των google analytic και την χρήση ενός ερωτηματολογίου κατάφερα να χωρίσω την αγορά μου σε τμήματα και να διακρίνω τα προφίλ τους. Με βάση αυτή την ανάλυση έτρεξα 4 διαφορετικές καμπάνες στην πλατφόρμα της Meta, καθώς και A/B tests για να αυξήσω την αποτελεσματικότητα τους. Τα δεδομένα του ερωτηματολογίου αναλύθηκαν με το SPSS ώστε να ανακαλυφθούν χρήσιμες συσχετίσεις για τους σκοπούς της καμπάνιας. Τα αποτελέσματα ήταν σημαντικά καθώς οι καμπάνιες πέτυχαν σε μέσο όρο 19% CTR. Παράλληλα εξέτασα την διαφορά στην συμπεριφορά μεταξύ οργανικών και πληρωμένων χρηστών.
