Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Dima-Efthymiou, Aikaterini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Factors influencing consumers purchasing patterns between generic and brand name over-the-counter drugs in Greece(2024-01-16) Δήμα-Ευθυμίου, Αικατερίνη; Dima-Efthymiou, Aikaterini; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Skarmeas, Dionysios; Argouslidis, Paraskevas; Painesis, GrigoriosΗ διπλωματική εξερευνά τους παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή των ελληνικών καταναλωτών μεταξύ γενόσημων και επωνύμων φαρμάκων χωρίς συνταγή. Αντιμετωπίζοντας ένα κενό έρευνας, επικεντρώνεται στο διαμεσολαβητικό ρόλο της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στις αγορές φαρμάκων χωρίς συνταγή. Με έρευνα 212 ατόμων, η μελέτη ενσωματώνει παράγοντες όπως η εμπιστοσύνη των καταναλωτών, η αναγνώριση της μάρκας, η διαφήμιση, η επίδραση των ομάδων αναφοράς και η πρόθεση αγοράς. Τα περιγραφικά στατιστικά αποκαλύπτουν ευρεία αγορά φαρμάκων χωρίς συνταγή (94,34%) στην ελληνική αγορά.Βασικά ευρήματα δείχνουν ευνοϊκές αντιλήψεις των καταναλωτών προς παράγοντες όπως η μάρκα, η ευαισθησία στην τιμολόγηση, η εμπιστοσύνη στα γενόσημα προϊόντα, ο σκεπτικισμός και η πρόθεση αγοράς. Η μελέτη εντοπίζει μέτρια ευαισθησία στην τιμή και εμπιστοσύνη στα γενόσημα προϊόντα, μετριασμένη από μια βαθμόν της διακύμανσης και έναν σημαντικό βαθμό σκεπτικισμού ανάμεσα στους καταναλωτές.Οι υποθέσεις ελέγχουν το διαμεσολαβητικό ρόλο της εμπιστοσύνης των καταναλωτών στην επίδραση των ομάδων αναφοράς, την αναγνώριση της μάρκας και τη διαφήμιση σχετικά με την πρόθεση αγοράς. Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν θετικό διαμεσολαβητικό ρόλο μεταξύ των ομάδων αναφοράς και της πρόθεσης αγοράς, ενώ η διαφήμιση και η πρόθεση αγοράς δεν έχουν τέτοιο διαμεσολαβητικό ρόλο. Η εμπιστοσύνη διαμεσολαβεί θετικά την επίδραση της αναγνώρισης της μάρκας στην πρόθεση αγοράς, υποδεικνύοντας ένα πολύπλοκο αμοιβαίο χτύπημα μεταξύ αναγνώρισης μάρκας, εμπιστοσύνης και πρόθεσης αγοράς.Οι εισηγήσεις της μελέτης έχουν σημαντική αξία για την κατανόηση των προτιμήσεων των ελληνικών καταναλωτών όσον αφορά τα φάρμακα χωρίς συνταγή. Αυτή η έρευνα θεμελιώνει μελλοντικές μελέτες και βοηθά στην ανάπτυξη μάρκετινγκ στρατηγικών στον φαρμακευτικό τομέα. Και οι φαρμακευτικές εταιρείες και οι μάρκετερ στην ελληνική αγορά φαρμάκων χωρίς συνταγή θα βρουν σημαντικές διαχειριστικές συνέπειες σε αυτήν τη διατριβή. Η σημαντική αγορά φαρμάκων χωρίς συνταγή υπογραμμίζει τη σημασία του στρατηγικού μάρκετινγκ και της θέσης του brand. Είναι ουσιώδες για τις εταιρείες να δίνουν προτεραιότητα στην εγκαθίδρυση και συντήρηση της εμπιστοσύνης του καταναλωτή, καθώς αυτή παίζει ζωτικό ρόλο στο να διαμεσολαβεί τη σχέση μεταξύ της επίδρασης των ομάδων αναφοράς και της πρόθεσης αγοράς.Επιπλέον, η έρευνα αναδεικνύει την πολύπλοκη επίδραση της αναγνώρισης της μάρκας, υποδεικνύοντας ότι μια απλοϊκή προσέγγιση στο μάρκετινγκ δεν είναι επαρκής. Οι μάρκετερ θα πρέπει, αντ' αυτού, να λαμβάνουν υπόψη το πολύπλοκο παιχνίδι μεταξύ αναγνώρισης μάρκας, εμπιστοσύνης και πρόθεσης αγοράς, αναπτύσσοντας στρατηγικές που αντιμετωπίζουν αυτούς τους παράγοντες ταυτόχρονα. Επιπλέον, ο μέτριος βαθμός εμπιστοσύνης στα γενόσημα προϊόντα παρουσιάζει μια ευκαιρία για τις φαρμακευτικές εταιρείες να ενισχύσουν τις γενόσημες γραμμές τους, επικεντρώνοντας στη διαφάνεια και την ποιότητα, προσελκύοντας έτσι ένα εύρος καταναλωτών.
