Πλοήγηση ανά Συγγραφέα "Christodoulou, Aikaterini"
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
Τώρα δείχνει 1 - 1 από 1
- Αποτελέσματα ανά σελίδα
- Επιλογές ταξινόμησης
Τεκμήριο Investigating the impact of customer attributes and the mediating role of perceived value on purchase intenion in the fast fashion industry(2024-03-08) Χριστοδούλου, Αικατερίνη; Christodoulou, Aikaterini; Athens University of Economics and Business, Department of Marketing and Communication; Kokkinaki, Flora; Skarmeas, Dionysios; Painesis, GrigoriosΗ βιομηχανία της γρήγορης μόδας έχει επηρεάσει σημαντικά τη συμπεριφορά του καταναλωτή και ανταγωνίζεται δυναμικά τα πολυτελή brands, καθώς προσαρμόζεται άμεσα στις απαιτήσεις της αγοράς. Ανακαλύπτοντας ένα διοικητικό και θεωρητικό κενό στην κατανόηση της συμπεριφοράς του καταναλωτή σε μικρές αγορές όπως η Ελλάδα, αυτή η έρευνα είχε ως στόχο να εξετάσει πώς οι προσωπικές ιδιότητες των καταναλωτών, ιδιαίτερα οι ψυχογραφικές, επηρεάζουν την "Πρόθεση Αγοράς", με έμφαση στο διαμεσολαβητικό ρόλο της "Αντιληπτής Αξίας" στις αγοραστικές αποφάσεις. Οι ψυχογραφικές περιγραφές των προσωπικοτήτων, των στάσεων και των αξιών των καταναλωτών, επιλέχθηκαν αντί για άλλα κριτήρια ανάλυσης λόγω της δυνατότητάς τους να προσφέρουν βαθιά διερεύνηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς. Πέντε βασικές ιδιότητες επιλέχθηκαν: "Ανάγκη για Μοναδικότητα", "Αναζήτηση Ποικιλίας", "Ενδιαφέρον για τη Μόδα", "Ευαισθησία στην Τιμή" και "Υλισμός", καθεμία από τις οποίες αναμενόταν να επηρεάσει διαφορετικά την "Αντιληπτή Αξία" και την "Πρόθεση Αγοράς". Χρησιμοποιήθηκε ποσοτική μεθοδολογία, συμπεριλαμβανομένης εθνικής έρευνας που στόχευε σε συμμετέχοντες άνω των 18 ετών που αγοράζουν από καταστήματα γρήγορης μόδας. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι οι ψυχογραφικές ενισχύουν σημαντικά τη δυνατότητα εξήγησης και πρόβλεψης της "Αντιληπτής Αξίας" και της "Πρόθεσης Αγοράς", επισημαίνοντας τη σημασία τους στο σχεδιασμό στρατηγικών μάρκετινγκ και στη διαδικασία λήψης διοικητικών αποφάσεων. Ο μηχανισμός της διαμεσολάβησης δεν δούλεψε για κάθε μεταβλητή, καταδεικνύοντας την ανάγκη για εξερεύνηση εναλλακτικών διαμεσολαβητών στο μέλλον.
