ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Παράγοντες που επηρεάζουν την πρόθεση χρήσης ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών στην εποχή του Covid -19
Εναλλακτικός τίτλος :Factors influencing the intention to use price comparison websites in the Covid-19 era
Δημιουργός :Βάζου, Δήμητρα
Συντελεστής :Μαμάκου, Ξένια (Επιβλέπων καθηγητής)
Φραϊδάκη, Κατερίνα (Εξεταστής)
Μανωλόπουλος, Δημήτρης (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Σημείωση :Η εργασία περιέχει παράρτημα και βιβλιογραφικές αναφορές.
Φυσική περιγραφή :98σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9359
Περίληψη :Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των παραγόντων που επηρεάζουν την αξιολόγηση των ιστοσελίδων σύγκρισης τιμών και την τελική πρόσθεση χρήσης των διαδικτυακών καταναλωτών στην εποχή της πανδημίας Covid-19. Προκειμένου να διεξαχθούν τα τελικά αποτελέσματα της έρευνας χρησιμοποιήθηκαν πόροι από την διαθέσιμη ελληνική και ξένηβιβλιογραφία καθώς και μια πληθώρα άρθρων και άλλων ερευνών που σχετίζονται με το Ηλεκτρονικό Εμπόριο και το Ηλεκτρονικό Επιχειρείν. Για την διεξαγωγή της πρακτικής έρευνας χρησιμοποιήθηκε ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο το οποίο διανεμήθηκε διαδικτυακά ενώ το δείγμα αυτής αφορούσε 100 άτομα διαφορετικών ηλικιών και μορφωτικού επιπέδου που έχουν χρησιμοποιήσει ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών. Τα αποτελέσματα έδειξαν ότι η αντιλαμβανόμενη εικόνα των ιστοσελίδων, η σωστή εκπλήρωση των παραγγελιών, η εξυπηρέτηση πελατών και η ασφάλεια και το απόρρητο παίζουν σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση των πλατφορμών σύγκρισης τιμών και επιδρούν καθοριστικά στην τελική χρήση αυτών ειδικά στην εποχή της πανδημίας. Τα εν λόγω ευρήματα μπορούν να χρησιμοποιηθούν είτε για περαιτέρω έρευνα είτε από τις ίδιες τις ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών προκειμένου να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους, αυξάνοντας έτσι την ανταγωνιστικότητα τους και τα τελικά τους έσοδα.
The purpose of this dissertation is to investigate the factors that influencethe evaluation of price comparison websites and the final addition of the use of Internet consumers in the Covid-19 pandemic era. In order to conduct the final results of the research used resources from the available Greek and foreign bibliography as well as a plethora of articles and other research related to E-Commerce and E-Business. To conduct practical research, an electronic questionnaire was used which was distributed online while the sample. This involved 100 people of different ages and educational levels use price comparison websites. The results showed that the perceived image of the websites, the correct fulfillment of the orders, the customer service and the security and privacy play an important role in evaluating comparison platforms prices and have a decisive influence on their end-use, especially in the time of the pandemic. These findings can be used for further research or by the price comparison websites in order to improve their services, thus increasing their competitiveness and their final revenue.
Λέξη κλειδί :Ιστοσελίδες σύγκρισης τιμών
Πρόθεση χρήσης
Ηλεκτρονικό εμπόριο
Ηλεκτρονικό επιχειρείν
Προσφορές τιμών
Price comparison websites
Intention to use
E-commerce
E-business
Price offers
Διαθέσιμο από :2022-04-07 11:09:38
Ημερομηνία έκδοσης :01/28/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-04-07 11:09:38
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Vazou_2022.pdf

Τύπος: application/pdf