ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Ο ρόλος και η επίδραση της προβολής επιχειρήσεων μέσω των social media
Εναλλακτικός τίτλος :The role and effect of promotion business through social media
Δημιουργός :Γιαννακοπούλου, Νεκταρία
Συντελεστής :Ανδρούτσος, Αθανάσιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ανδρουτσόπουλος, Ίων (Εξεταστής)
Καπέτης, Χρυσόστομος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :58σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9134
Περίληψη :Η διάδοση και ανάπτυξη του διαδικτύου την προηγούμενη δεκαετία επέφερεσημαντικές αλλαγές σε πολλούς τομείς της κοινωνίας. Η τεχνολογία αποτελεί πλέοναναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας όλο και περισσοτέρων ανθρώπωνπαγκοσμίως. Η ψηφιακή αυτή επανάσταση δημιούργησε νέα εργαλεία και κανάλιαπροβολής και προώθησης προϊόντων . Ένα σημαντικό κομμάτι της ψηφιακής αυτήςπραγματικότητας αποτελούν αδιαμφησβήτητα πλέον, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης( social media). Η ταχεία εξέλιξη τους σε συνδυασμό με την συνεχή αύξηση τουαριθμού των χρηστών σε παγκόσμιο επίπεδο, δημιούργησε ένα νέο περιβάλλον γιατις επιχειρήσεις και τους Marketers.Με την παρούσα εργασία, θα επιχειρήσουμε να αναδείξουμε τον ρόλο και τηνεπίδραση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media ) στις επιχειρήσεις και στοντρόπο προβολής και προώθησης των προϊόντων και των υπηρεσιών τους μέσωβιβλιογραφικής ανασκόπησης αλλά και ερωτηματολογίων.Στην αρχική ενότητα της εργασίας θα αναπτύξουμε τον ορισμό της κοινωνικήςδικτύωσης αλλά και των μέσων κοινωνικής δικτύωσης ( social media). Κατανοώνταςτην ορολογία και κάνοντας μια μικρή ιστορική αναδρομή, θα παρουσιάσουμε στησυνέχεια τα κυριότερα social media και τα βασικά χαρακτηριστικά τους, καθώς καιτην κατηγοριοποίηση τους σε σχέση με τον τρόπο χρήσης τους και τον τρόποαλληλεπίδρασης μεταξύ των χρηστών τους. Στη συνέχεια, θα παραθέσουμε το εύροςτων επιχειρήσεων που χρησιμοποιούν πλέον τα social media καθώς και την απήχησηπου έχουν στις νεότερες ηλικίες, ενώ θα αναδείξουμε τον ρόλο και την επίδραση τωνinfluencers και των virtual influencers στο σημερινό ψηφιακό τοπίο των social media.Ακολούθως, θα εξετάσουμε την επίδραση των social media στον τομέα του marketingκαι της διαφήμισης. Θα γίνει αναφορά στον ορισμό του παραδοσιακού Marketing καιθα δούμε πως αυτό έχει πλέον εξελιχθεί σε Digital Marketing μέσα από νέες τεχνικέςκαι εργαλεία προώθησης. Παράλληλα θα αναφερθούμε στις στρατηγικές και ταεργαλεία εκείνα που θα εξασφαλίσουν μια πετυχημένη διαφημιστική καμπάνια, ενώθα αναφερθούμε και στην πλατφόρμα διαχείρισης του Facebook (Business Suite) ωςβασικού εργαλείου ανάπτυξης μιας επιχείρησης στα Social Media.Τέλος , θα γίνει αναφορά στις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν, αλλά και στα λάθηπου θα πρέπει να αποφεύγουν οι Digital Marketers. Ενώ, θα παρουσιάσουμε και θααναλύσουμε την στρατηγική της εταιρίας Soccer+ σχετικά με την παρουσία της σταsocial media και την ανάπτυξη τους.
The mass adoption and the rapid development of the internet, over the last decade,has brought about significant changes in many sectors of our modern society.Technology is now an integral part of the daily routine for even more people aroundthe world. As a result, this “digital revolution” has created a lot of new tools andchannels for promoting goods and services. An important part of this digital reality isundoubtedly the social media. Their rapid evolution combined with a substantiallyincreased number of users worldwide, has created a new environment for businessesand Marketers.In this paper, we will try to highlight the role and impact of social media on today’sbusinesses and how to efficiently promote their products and services both usingbibliographic reviews and questionnaires.In the initial section of this paper, we will give the definition of social networking andsocial media. Understanding the terminology and making a brief historical review, wewill then present the main social media and their key features, as well as theircategorization in terms of usage and users profiles. In the following section, we willlist the range of business sectors that now use social media, as well as the penetrationof social media at younger age segments. Moreover, we will highlight the role andeffect of influencers and virtual influencers in today's digital social media landscape.Next we will examine the impact of social media in the fields of Marketing andAdvertising. We will make a reference to the definition of traditional Marketing, andwe will see how it has now evolved into Digital Marketing through new promotionaltechniques and tools. At the same time, we will refer to those strategies and tools thatensure a successful advertising campaign, while we will also refer to the Facebookmanagement platform (Business Suite) as a key tool for the efficient growth of abusiness on Social Media.Finally, we will refer to the challenges, and the drawbacks that today’s digitalMarketeers will face. Additionally, we will present and analyze the strategy of theSoccer plus company regarding its presence on social media and their growth.
Λέξη κλειδί :Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Επηρεαστής
Διαφήμιση
Διαφημιστής
Social media
Influencer
Advertisement
Digital marketer
Media
Διαθέσιμο από :2022-02-07 20:20:02
Ημερομηνία έκδοσης :01/20/2022
Ημερομηνία κατάθεσης :2022-02-07 20:20:02
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Giannakopoulou_2021.pdf

Τύπος: application/pdf