ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Σχέδιο μάρκετινγκ στην εταιρεία inagros Ι.Κ.Ε. και σκιαγράφηση της δυνητικής αγοράς και κοινού στόχου
Εναλλακτικός τίτλος :Marketing plan of inagros P.C. and outline of the potential market
Δημιουργός :Λάσκος, Βασίλειος
Συντελεστής :Δημητριάδης, Σέργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Δρόσος, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :96σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8946
Περίληψη :Το inagros είναι μία ηλεκτρονική πλατφόρμα που στόχο έχει την αυτοματοποίηση και οργάνωση της γεωργικής παραγωγής με αξιοποιήσιμο και αποδοτικό τρόπο. Μέσω της πλατφόρμας ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να έχει μία συνολική επισκόπηση των καλλιεργειών (να βλέπει συνθήκες που επικρατούν εκείνη τη στιγμή στην καλλιέργεια μέσω αισθητήρων ή δορυφόρων), να οργανώνει την παραγωγή του (πληροφορίες για τις σοδειές, ιστορικό λιπασμάτων, φυτοφαρμάκων κ.ά), καθώς και να αυτοματοποιεί βασικές εργασίες (πότισμα). Για την εταιρεία, που βρίσκεται σε έναν κλάδο «πολύπαθο» (της ελληνικής γεωργίας) και με ενεργή δραστηριότητα στη γεωργία ακριβείας, υπάρχει η ανάγκη συνολικής επισκόπησης και ελέγχου της αγοράς που επιθυμεί να δραστηριοποιηθεί. Το inagros στοχεύει στους γεωπόνους σε πρώτη φάση και έπειτα στους αγρότες, καθώς αυτοί είναι που κατέχουν τις ακαδημαϊκές γνώσεις και την εμπειρία και σε συνδυασμό με την τεχνογνωσία των αγροτών να δώσουν λύση στα καθημερινά προβλήματα που εμφανίζονται στις καλλιέργειες. Συνεπώς, το δυνητικό κοινό – στόχος της εταιρείας είναι οι Έλληνες γεωπόνοι.Η δημιουργία ενός marketing plan αποτελεί επίσης βασικό στόχο της εν λόγω διπλωματικής, καθώς πρόκειται για μία περίπτωση επιχείρησης που απασχολείται με καινοτόμες λύσεις, αλλά θέλει να εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά της σε έναν πολυτάραχο χώρο, όπως αυτός της ελληνικής γεωργίας. Συνεπώς, η δημιουργία ενός marketing plan σε συνδυασμό με την σκιαγράφηση της ελληνικής αγοράς, όσον αφορά τη χρήση νέων τεχνικών καλλιέργειας, αποτελεί το στόχο και σκοπό της παρούσας διπλωματικής. Η τμηματοποίηση και η δημιουργία δυνητικών αγοραστών στόχων για την εταιρεία, και η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου σχεδίου marketing, αποτελεί μία καλή ευκαιρία για να τεθούν σε εφαρμογή όσα διδάχτηκαν κατά τη διάρκεια του μεταπτυχιακού προγράμματος σπουδών.
Inagros is a platform that aims to automate and organize agricultural production in a usable and efficient way. Through the platform, anyone can have an overview of the crops ( through sensors or satellites), to organize its production (information about crops, history of fertilizers, pesticides, etc.) , as well as to automate basic tasks (irrigation). A general overview of the market, as well as of the target groups, is necessary for inagros, in order to overcome any possible obstacles.Inagros targets agronomists first and then farmers. Agronomists have the academic knowledge and experience and in addition with the “know - how” of the farmers, will be a perfect solution for the daily problems that occur. Therefore, the potential target audience of the company is the Greek agronomists.The creation of a marketing plan is also a key goal of this thesis, as it is a company that deals with innovative solutions (startup), but wants to ensure its viability in a turbulent area, such as that of Greek agriculture. Therefore, the creation of a marketing plan in combination with the outline of the Greek market, regarding the use of new cultivation techniques, is the goal and purpose of this thesis.
Λέξη κλειδί :Γεωργία
Γεωργία ακριβείας
Τεχνολογία
Νεοφυής επιχείρηση
Σχέδιο μάρκετινγκ
Agriculture
Precision agriculture
Startup
Technology
Marketing plan
Διαθέσιμο από :2021-11-21 19:52:55
Ημερομηνία έκδοσης :11/12/2021
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-11-21 19:52:55
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Laskos_2021.pdf

Τύπος: application/pdf