ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Νευρομάρκετινγκ: επισκόπηση της ερευνητικής γραμματείας και των επιχειρηματικών εφαρμογών
Εναλλακτικός τίτλος :Neuromarketing: overview of research secretariat and business applications
Δημιουργός :Μπιτσάκου, Σταματίνα
Συντελεστής :Μπάλτας, Γεώργιος (Επιβλέπων καθηγητής)
Λιονάκης, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Ήντουνας, Κωνσταντίνος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :140σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8675
Περίληψη :Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως βασικό στόχο να επικεντρωθεί σε έναν σχετικά νέοκλάδο του μάρκετινγκ, το νευρομάρκετινγκ, δείχνοντας προς τα που οδεύει η επιστήμη αυτή στησημερινή εποχή αλλά και στο μέλλον. Κεντρικό θέμα της μελέτης είναι η ιστορία τουνευρομάρκετινγκ και οι πιο συχνά χρησιμοποιούμενες μέθοδοι και τεχνικές του. Για να γίνουναυτά όμως αντιληπτά μελετάται η νευροεπιστήμη αλλά και ο ανθρώπινος εγκέφαλος με τιςλειτουργίες του. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι εφαρμογές του νευρομάρκετινγκ αλλά καιτα μεγάλα πειράματα που πραγματοποιήθηκαν για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών με τη χρήσητης τεχνολογίας του νευρομάρκετινγκ. Επιπρόσθετα, η διπλωματική εργασία μελετά και την ηθικήπτυχή του νευρομάρκετινγκ και παρουσιάζει μία επισκόπηση των πιο κοινών περιορισμών καιπροβληματισμών που σχετίζονται με τη χρήση του νευρομάρκετινγκ.Έχοντας ερευνητικό χαρακτήρα η εργασία αυτή, παρουσιάζει στοιχεία τα οποία βρέθηκαν απόαναζητήσεις σε υφιστάμενες πηγές όπως βιβλία και δημοσιευμένα άρθρα ξένων κυρίωςεπιστημόνων. Το νευρομάρκετινγκ φαίνεται να έχει δύο βασικές πτυχές. Από τη μία φαίνεται πωςείναι εκείνο που θα μπορέσει να εξασφαλίσει μία καλύτερη διαχείριση μάρκετινγκ κάτι που θαοδηγήσει στην αυξανόμενη κατανάλωση επιθυμητών προϊόντων και υπηρεσιών με συνέπεια τακαλύτερα επιχειρηματικά αποτελέσματα και το αυξανόμενο κέρδος. Από την άλλη πλευρά είναιμία ιδιαίτερα ευαίσθητη περιοχή που έχει να κάνει με ζητήματα δεοντολογίας που σχετίζονται μετη χρήση τεχνικών. Τα ζητήματα αυτά μπορεί να οδηγήσουν στο εύλογο ερώτημα του κατά πόσοτα άτομα είναι πραγματικά ελεύθερα να αγοράσουν ένα προϊόν. Οι επιστήμονες που τοχρησιμοποιούν πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζουν με ποιον τρόπο να αξιοποιήσουν τις τεχνικέςτου ενώ την ίδια στιγμή να το πράττουν με σεβασμό στην αξιοπρέπεια του καταναλωτή. Έτσι τονευρομάρκετινγκ θα μπορέσει να προσφέρει στο μάρκετινγκ δυνατότητες που μέχρι τώρα δενήταν εφικτές.
The main goal of this dissertation is to focus on a relatively new branch of marketing,neuromarketing, showing where this science is heading today and in the future. The central themeof the study is the history of neuromarketing and its most commonly used methods and techniques.In order to make these understandable, however, neuroscience is studied, as well as the humanbrain with its functions. Of particular interest are the applications of neuromarketing and the largeexperiments carried out on behalf of large companies using neuromarketing technology. Inaddition, the dissertation studies the ethical aspect of neuromarketing and presents an overview ofthe most common limitations and concerns associated with the use of neuromarketing.Having a research character, this paper presents data found from searches in existing sources suchas books and published articles by mainly foreign scientists. Neuromarketing seems to have twomain aspects. On the one hand, it seems that it is the one that will be able to ensure a bettermarketing management, something that will lead to the increasing consumption of desired productsand services, resulting in better business results and increasing profit. On the other hand it is aparticularly sensitive area that has to do with ethical issues related to the use of techniques. Thesequestions can lead to the reasonable question of whether individuals are truly free to buy a product.The scientists who use it must be able to know how to use its techniques while at the same timedoing so with respect for the dignity of the consumer. So neuromarketing will be able to offermarketing opportunities that until now were not possible.
Λέξη κλειδί :Νευρομάρκετινγκ
Νευροεπιστήμη
Τεχνικές νευρομάρκετινγκ
Εφαρμογές νευρομάρκετινγκ
Ηθικά ζητήματα
Neuromarketing
Neuroscience
Neuromarketing techniques
Neuromarketing applications
Ethical issues
Διαθέσιμο από :2021-06-21 13:23:48
Ημερομηνία έκδοσης :01/14/2020
Ημερομηνία κατάθεσης :2021-06-21 13:23:48
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Bitsakou_2020.pdf

Τύπος: application/pdf