PYXIDA Institutional Repository
and Digital Library
 Home
Collections :

Title :Applicants’ reactions and the influence of eWoM to branding
Alternative Title :Οι αντιδράσεις των υποψηφίων και η επίδραση που ασκεί η ηλεκτρονική αξιολόγηση στην οργανωσιακή ελκυστικότητα
Creator :Πρίφτι, Γιοάνα
Contributor :Νικολάου, Ιωάννης (Επιβλέπων καθηγητής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (Degree granting institution)
Type :Text
Extent :139σ.
Language :el
Identifier :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8600
Abstract :Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η συνεχώς αυξανόμενη ενασχόληση όλων μας με τα μέσα αυτής, έφεραν στην επιφάνεια νέες, σύγχρονες μεθόδους επιλογής εργαζομένων. Αρχικός στόχος, λοιπόν, της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση των αντιδράσεων των υποψηφίων σχετικά με τα νέα τεχνολογικά μέσα επιλογής προσωπικού, και συγκεκριμένα, την ψηφιακή συνέντευξη. Παράλληλα, μεγάλο μέρος της παρούσας εργασίας αφορά τις ηλεκτρονικές αξιολογήσεις, οι οποίες παρέχουν πληροφορίες ανεπηρέαστες από την εκάστοτε εταιρία, στους μελλοντικούς υποψηφίους για μια θέση εργασίας. Κύριος στόχος ήταν η διερεύνηση της επιρροής που πιθανών ασκεί μια (θετική- λιγότερο θετική- αρνητική- λιγότερο αρνητική) ηλεκτρονική αξιολόγηση- κριτική (Electronic Word of Mouth) στην οργανωσιακή ελκυστικότητα.
The rapid development of technology and the ever-increasing involvement of all of us with its means, showed up new, modern methods of the selection process. The purpose of this thesis is to investigate the applicants΄ reactions to the new technological means of selection, and in particular, the digital interview. At the same time, a great part of the current thesis is about the electronic Word of Mouth, which provide information, unaffected by the company, to future applicants. The main purpose was to investigate the possible impact of a positive-less positive-negative-less negative electronic Word of Mouth on organizational attractiveness.
Subject :Αντιδράσεις υποψηφίων
Ηλεκτρονική αξιολόγηση
Οργανωσιακή ελκυστικότητα
Applicants' reactions
Electronic Word of Mouth (eWOM)
Branding
Date Available :2021-05-05 21:17:30
Date Issued :2021
Date Submitted :2021-05-05 21:17:30
Access Rights :Free access
Licence :

File: Prifti_2021.pdf

Type: application/pdf