ΠΥΞΙΔΑ Ιδρυματικό Αποθετήριο
και Ψηφιακή Βιβλιοθήκη
Συλλογές :

Τίτλος :Η επίδραση της εμπειρίας πελάτη κατά το προαγοραστικό στάδιο στην αγοραστική απόφαση
Εναλλακτικός τίτλος :The effect of customer experience during pre-purchase stage on the purchasing decision
Δημιουργός :Καψίλης, Σωτήρης
Συντελεστής :Ψιλούτσικου, Μαρίνα (Επιβλέπων καθηγητής)
Σιώμκος, Γεώργιος (Εξεταστής)
Καρδαράς, Δημήτριος (Εξεταστής)
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων (Degree granting institution)
Τύπος :Text
Φυσική περιγραφή :57σ.
Γλώσσα :el
Αναγνωριστικό :http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8028
Περίληψη :Η συγκεκριμένη διπλωματική εργασία με θέμα: «Η επίδραση της εμπειρίας πελάτη κατά το προαγοραστικό στάδιο στην αγοραστική απόφαση» εστιάζει στη σημασία που θα πρέπει να δίνεται από τα ιδιωτικά εκπαιδευτήρια στην εμπειρία του πελάτη / γονέα στα διάφορα σημεία επαφής κατά το προαγοραστικό στάδιο και τα οποία θα πρέπει να είναι ικανά να διαμορφώσουν μια θετική αγοραστική εμπειρία.Αρχικά θα δούμε βιβλιογραφικά τον ορισμό της αγοραστικής εμπειρίας και πως αυτή διαμορφώνεται ενώ στη συνέχεια αναλύεται ο ορισμός του αγοραστικού ταξιδιού που ακολουθούν οι πελάτες πριν, κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την αγορά ενός προϊόντος ή στην περίπτωσή μας μιας υπηρεσίας.Στη συνέχεια παρουσιάζεται ο κλάδος της ιδιωτικής εκπαίδευσης στην Ελλάδα σύμφωνα με την τελευταία κλαδική μελέτη που έχει γίνει. Τα χαρακτηριστικά των γονέων οι οποίοι είναι οι υποψήφιοι πελάτες ενός ιδιωτικού σχολείου, το μείγμα μάρκετινγκ στην εκπαίδευση και το ταξίδι που ακολουθούν οι γονείς / πελάτες μέχρι να πάρουν την απόφαση της εγγραφής του παιδιού τους.Στο τέλος της εργασίας παρατίθεται μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε στους γονείς/πελάτες των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων η οποία σκοπό είχε να διερευνήσει το ρόλο που έπαιξε η εμπειρία πελάτη πριν την τελική τους απόφαση. Ακολουθούν τα συμπεράσματα της έρευνας καθώς και προτάσεις για καλύτερη και αποτελεσματικότερη εφαρμογή από πλευράς των εκπαιδευτηρίων στα σημεία επαφής με το γονέα / πελάτη. Τα αποτελέσματα την έρευνας έδειξαν ότι η εμπειρία πελάτη μπορεί να επηρεάσει την τελική του απόφαση για εγγραφή είτε θετικά είτε αρνητικά.
This dissertation on "The effect of the customer experience during the pre-purchase stage on the purchase decision" focuses on the importance that should be given by private schools to the customer / parent experience at the various points of contact during the pre-purchase stage and which they should be able to form a positive shopping experience.First we will see in the literature the definition of the shopping experience and how it is formed, while then the definition of the shopping trip that customers follow before, during and after the purchase of a product or in our case a service is analyzed.Then the private education sector in Greece is presented according to the latest sectoral study that has been done. The characteristics of the parents who are the prospective clients of a private school, the marketing mix in education and the journey that the parents / clients follow until they make the decision to enroll their child.At the end of the paper is a survey conducted on parents / clients of private schools which aimed to investigate the role played by the client experience before their final decision. The following are the conclusions of the research as well as suggestions for better and more effective implementation by the schools at the contact points with the parent / client. The results of the research showed that the customer experience can influence his final decision to register either positively or negatively.
Λέξη κλειδί :Εμπειρία πελάτη
Ταξίδι του πελάτη
Σημεία επαφής
Κλάδος ιδιωτικής εκπαίδευσης
Customer experience
Customer journey
Touchpoints
Private education industry
Διαθέσιμο από :2020-09-11 21:11:17
Ημερομηνία έκδοσης :10-07-2019
Ημερομηνία κατάθεσης :2020-09-11 21:11:17
Δικαιώματα χρήσης :Free access
Άδεια χρήσης :

Αρχείο: Kapsilis_2020.pdf

Τύπος: application/pdf