Περίληψη : | Η ποιότητα της παρεχόμενης διδασκαλίας είναι ένας σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει όλη την εκπαιδευτική διαδικασία Η διατριβή αυτή εισάγει ένα προβληματισμό και δίνει μια θεώρηση της ποιότητας της εκπαίδευσης, μέσα από την διδασκαλία, με ένα τέτοιο τρόπο ώστε να έχουμε την δυνατότητα κατά την διάρκεια της διαδικασίας να παρατηρούμε τον βαθμό ποιότητας, να επεμβαίνουμε και να έχουμε άμεσα συμπεράσματα βελτιστοποίησης των αποτελεσμάτων. Μετατρέπει τα ποιοτικά χαρακτηριστικά σε ποσοτικά, τα μετράει, τα σταθμίζει και επανατροφοδοτεί τη διαδικασία. Το πλεονέκτημα που δίνει αυτή η μέθοδος είναι η γρήγορη απεικόνιση της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, η δυνατότητα επεμβάσεων, η ευελιξία στις αλλαγές κατά τη διάρκεια της εκπαιδευτικής περιόδου και τέλος χρησιμοποιώντας στατιστικές μεθόδους παρουσιάζει και αναλύει άμεσα τα αποτελέσματα. The quality of the teaching is an important element that influences all the educational process. This dissertation insert a speculation and gives a theory for the quality of the education, in a way that we’ll have the opportunity, during the process to observe the degree of quality, to intervene and to have direct conclusions to improve our results. Also convert the quality characteristics to quantity, measure them, weight up them and feedback the process. The advantage that this method gives is the quick representation of the educational reality, the possibility of intervention, the facility in changes during the educational period and finally using methods, of statistical process control represent and analyze direct the results.
|
---|