9478 _RESULTS_ITEMS

1. Αναγνώριση και κατάταξη ονομάτων οντοτήτων σε ελληνικά κείμενα με χρήση μηχανών διανυσμάτων υποστήριξης
_AUTHOR_: Βασιλάκος, Ξενοφών
_DATE_: 01-02-2014
2. Το φυσικό αέριο στην Ευρωπαϊκή Ένωση των 28
_AUTHOR_: Πριόβολος, Γεώργιος Ι.
_DATE_: 01-02-2016
3. Alternative methods of portfolio management
_AUTHOR_: Lazopoulos, Ioannis
_DATE_: 01-02-2019
4. Popularity and usage of statistical - data science software
_AUTHOR_: Κιρίλλοβ, Κωνσταντίνος, Kirillov, Konstantinos
_DATE_: 01-02-2023
5. Επιχειρησιακές προβλέψεις ζήτησης: μελέτη περίπτωσης Ανατολή Μπαχαρικά Α.Β.Ε.Ε.
_AUTHOR_: Ματεντζόγλου, Κωνσταντίνος
_DATE_: 01-02-2023
6. Μελέτη αναβάθμισης ενεργειακής απόδοσης: νοσοκομείο Ερρίκος Ντυνάν
_AUTHOR_: Μεϊκόπουλος, Αλέξανδρος
_DATE_: 01-02-2023
7. Μελέτη της συμπεριφοράς κόστους μεταξύ διαφορετικών κλάδων της οικονομίας
_AUTHOR_: Δρόσου, Βάσια
_DATE_: 01-02-2024
8. Forecasting economic series using data reduction methods
_AUTHOR_: Μαργκάς, Κωνσταντίνος, Margkas, Konstantinos
_DATE_: 01-03-2020
9. Επιπτώσεις και προκλήσεις της εφαρμογής RPA σε οργανισμούς υπηρεσιών
_AUTHOR_: Πολάκης, Κωνσταντίνος
_DATE_: 01-03-2020
10. Η επιρροή των μέσων κοινωνικής δικτύωσης (social media) στην καταναλωτική συμπεριφορά στον κλάδο των ειδών τεχνολογίας
_AUTHOR_: Αλεξανδράκη, Ξένη
_DATE_: 01-03-2022
11. Σύγχρονες μέθοδοι της επιχειρησιακής έρευνας και εφαρμογές τους στις εξαγορές και συγχωνεύσεις
_AUTHOR_: Αναγνωστόπουλος, Λουκάς-Παρασκευάς
_DATE_: 01-03-2022
12. Determinants of bank profitability after the global financial crisis: the case of Greece
_AUTHOR_: Θεοδωρίδου, Ελισάβετ, Theodoridou, Elisavet
_DATE_: 01-03-2023
13. The role of empathy in negotiation
_AUTHOR_: Παπουτσόγλου, Ιωάννα, Papoutsoglou, Ioanna
_DATE_: 01-03-2023
14. Βιωσιμότητα και ανάπτυξη επιχειρήσεων εστίασης franchise υπό τη παρούσα οικονομική συγκυρία
_AUTHOR_: Ζάχου, Τζένη
_DATE_: 01-03-2023
15. Παραδοσιακά και εναλλακτικά μοντέλα προσέλκυσης εργαζομένων στον κλάδο της εμπορικής ναυτιλίας
_AUTHOR_: Βουκελάτος, Παναγιώτης
_DATE_: 01-03-2023
16. Effects of oil prices on fundamental macroeconomic variables: an empirical investigation
_AUTHOR_: Βιτωράτου, Αγγελική, Vitoratou, Angeliki
_DATE_: 01-03-2024
17. Investment evaluation and assessment in energy transition projects and financial statement analysis in London Stock Exchange (LSE) listed energy companies
_AUTHOR_: Michalakis, Loukas, Μιχαλάκης, Λουκάς
_DATE_: 01-03-2024
18. Διερεύνηση μεθόδων εκτίμησης κόστους και αναγνώρισης σημαντικότερων παραγόντων υπέρβασης κόστους έργων βιομηχανικού τομέα
_AUTHOR_: Συμεωνίδης, Χαράλαμπος
_DATE_: 01-03-2024
19. Δράσεις ΕΚΕ, ως πυλώνας εταιρικής στρατηγικής διακυβέρνησης, για βιώσιμη ανάπτυξη
_AUTHOR_: Βλάχου, Ελίνα
_DATE_: 01-03-2024
20. Μελέτη εικόνας μάρκας LEGO®
_AUTHOR_: Μιχαήλ, Νικόλαος
_DATE_: 01-03-2024
21. Μια διερευνητική μελέτη του ρόλου των προτάσεων πώλησης αναφορικά με τη δημιουργία σχέσεων πιστότητας σε βιομηχανική αγορά
_AUTHOR_: Παύλος, Γεώργιος
_DATE_: 01-04-2019
22. Field Study Project για την Γευσήνους ΑΒΕΕ: customer experience
_AUTHOR_: Παπαδοπούλου, Αλεξάνδρα
_DATE_: 01-04-2020
23. Field Study Project σε συνεργασία με την εταιρεία ΙΤeQ: έρευνα μέτρησης ικανοποίησης πελάτη
_AUTHOR_: Κοκμοτού, Βασιλική
_DATE_: 01-04-2020
24. The non-linear impact of debt on economic growth: the empirics
_AUTHOR_: Γκιόκα, Μαρία, Gioka, Maria
_DATE_: 01-04-2020
25. Η επίδραση του περιβάλλοντος υπηρεσιών των καταστημάτων Jumbo στην καταναλωτική συμπεριφορά
_AUTHOR_: Δημητρίου, Αλεξάνδρα
_DATE_: 01-04-2020
26. Ανταγωνισμός και προστασία του περιβάλλοντος στην ΕΕ ειδικότερα υπό το πρίσμα του άρθρου 101 ΣΛΕΕ
_AUTHOR_: Σάλλα-Ηλιοπούλου, Παναγιώτα
_DATE_: 01-04-2024
27. Η χρήση της τεχνητής νοημοσύνης (ΑΙ) στην εξατομίκευσή της εμπειρίας του πελάτη στο digital marketing
_AUTHOR_: Γρηγορακάκης, Σταύρος
_DATE_: 01-04-2024
28. Στρατηγική ανάλυση στον κλάδο της ηλεκτρονικής παράδοσης. Διερεύνηση της τμηματοποίησης πελατών
_AUTHOR_: Γεροπάνος, Χρήστος
_DATE_: 01-04-2024
29. Συμπράξεις, ενέργεια και περιβάλλον, υπό την οπτική της εξαίρεσης του άρθρου 101.3 ΣΛΕΕ
_AUTHOR_: Μπουρσινού, Αγγελική
_DATE_: 01-04-2024
30. Το καθεστώς των Διεθνών Στενών, το ιδιαίτερο καθεστώς των Στενών του Βοσπόρου, η χρήση τους από την Τουρκία και η στάση της κατά τη διάρκεια του Ρώσο-ουκρανικού πολέμου
_AUTHOR_: Μπιτούνη, Σταυρούλα
_DATE_: 01-04-2024
31. Υπεράκτια αιολικά πάρκα: επισκόπηση και αξιολόγηση της ελληνικής και διεθνούς εμπειρίας
_AUTHOR_: Σγουροπούλου, Μαρία
_DATE_: 01-04-2024
32. Ψηφιακές Β2Β μάρκετινγκ στρατηγικές: μελέτη περίπτωσης Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε.
_AUTHOR_: Φραγκοπούλου, Αμαλία
_DATE_: 01-04-2024
33. Deep neural networks for biomedical question answering
_AUTHOR_: Παππάς, Δημήτριος, Pappas, Dimitrios
_DATE_: 01-05-2023
34. How do firms build brand equity and firm performance through Corporate Social Responsibility actions
_AUTHOR_: Kagkelidou, Evamgelia, Καγκελίδου, Ευαγγελία
_DATE_: 01-06-2020
35. Η ανταπόκριση των καταναλωτών στη διαδικτυακή αγορά των supermarket/παντoπωλείων
_AUTHOR_: Κουγιά, Ανδριανή-Βασιλική
_DATE_: 01-06-2023
36. Ψυχολογικό συμβόλαιο: συμπεριφορά στο εργασιακό περιβάλλον και διατήρηση στελεχιακού δυναμικού
_AUTHOR_: Φάμελος, Χρήστος
_DATE_: 01-07-2019
37. Corporate Social Responsibility and skepticism: an investigation of perceived CSR motives and the effect on consumer behavior
_AUTHOR_: Ραχούτη, Ιωάννα, Rachouti, Ioanna
_DATE_: 01-07-2020
38. Essays in competition policy enforcement and its impact on economic performance
_AUTHOR_: Μακρή, Γαλάτεια, Makri, Galateia
_DATE_: 01-07-2020
39. Facebook marketing persona για την εταιρεία Kalamata Papadimitriou
_AUTHOR_: Μποντιώτη, Σωτηρία
_DATE_: 01-07-2020
40. Διερευνώντας τη χρήση των ταμπού μέσω πρόκλησης σοκ ως δημιουργική στρατηγική στο χώρο της διαφήμισης, για την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση γύρω από τα ναρκωτικά
_AUTHOR_: Παπακυριάκου, Ζωή
_DATE_: 01-07-2020

_PAGES_:  « Previous 1012345678910 Next 10 »