Συλλογές
Τίτλος Το αντίκτυπο των κοινωνικών δικτύων πολυτελών οίκων μόδας στην αγοραστική συμπεριφορά καταναλωτών
Εναλλακτικός τίτλος Impacts of luxury fashion brands’ social media on purchase behavior
Δημιουργός Παναγοπούλου, Φρειδερίκη
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ιωαννίδης, Αντώνιος
Σιώμκος, Γεώργιος
Καρδαράς, Δημήτριος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 64σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=9041
Περίληψη Luxury is a characteristic which can play a significant role in the purchase behavior of consumers, especially nowadays, due to the increase of technology and internet.
Η πολυτέλεια είναι ένας όρος που εσωκλείει τα στοιχεία ικανοποίησης όλων των αισθήσεων του ατόμου και η αξία της αυτή υπερισχύει από τη έννοια της λειτουργικότητας. Η βαθύτερη σημασία των πολυτελών προϊόντων επεκτείνεται στην κάλυψη όχι μόνο των βασικών αναγκών, αλλά και των αναγκών της αυτοπραγμάτωσης, χρησιμοποιώντας τα για την προβολή του χρηματικού, κοινωνικού και επαγγελματικού κύρους. Για να χαρακτηριστεί ένα προϊόν πολυτελές πρέπει να διαθέτει ορισμένα χαρακτηριστικά, όπως η πολύ υψηλή τιμή, η εξαίσια ποιότητα, η μοναδικότητα, η περιορισμένη διαθεσιμότητα και η αίσθηση της κληρονομιάς. Λόγω της πολυετής τους εμπειρίας και επιτυχίας, οι πολυτελείς εταιρείες μόδας απολαμβάνουν τα πλεονεκτήματα της αντιλαμβανόμενης αξίας που έχει χτίσει ο καταναλωτής γι’ αυτές, όπως η πιστότητα του ανεξάρτητα από το αντίτιμο της τιμής των προϊόντων τους. Οι πολυτελείς εταιρείες μόδας προσφέρουν αξίες πολύ διαφορετικές μεταξύ τους, οι οποίες είναι λειτουργικές, ηδονιστικές, συμβολικές, οικονομικές και κοινωνικές. Η σχέση μεταξύ των εταιρειών μόδας και των καταναλωτών είναι εντονότερη με τις γυναίκες. Η μάστιγα των απομιμήσεων των πολυτελών προϊόντων είναι μια τεράστια απειλή για τις εταιρείες, μιας και οι καταναλωτές που δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να αποκτήσουν τα αυθεντικά, ενισχύουν την παραοικονομία της παράνομης αγοράς. Η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης έχει επεκταθεί στην προβολή και διαφήμιση επιχειρήσεων και προϊόντων, και τώρα πια το τμήμα μάρκετινγκ κάθε εταιρείας χρησιμοποιεί την κάθε πλατφόρμα για διαφορετικούς λόγους. Η εφαρμογή του Instagram χρησιμοποιείται συνήθως για την προβολή των προϊόντων και περιεχομένου από τις διαδικασίες της επιχείρησης, η εφαρμογή του Twitter για έξυπνες ιδέες που μπορούν να διαδοθούν γρήγορα σε μεγάλο πλήθος χρηστών και η εφαρμογή του Facebook για άμεσες και ταχύτατες αγοραπωλησίες. Στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης οι καταναλωτές δεν είναι πια παθητικοί δεκτές διαφημιστικού υλικού, αλλά έχουν μια αμφίδρομη σχέση με τους λογαριασμούς των εταιρειών κατατάσσοντας τους σε διάφορες κατηγορίες ανάλογα με το βαθμό εμπλοκής τους. Το μάρκετινγκ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βασίζεται στους πυλώνες της ψυχαγωγίας, της αλληλεπίδρασης, των τάσεων, της εξατομίκευσης και της επικοινωνίας από στόμα σε στόμα για να είναι αποτελεσματικό. Οι μετρήσεις που δείχνουν ότι τελικά μια καμπάνια μάρκετινγκ στα social media είναι αποτελεσματική, πραγματοποιούνται με τα στοιχεία που προκύπτουν από τα νούμερα των likes, των σχολίων και της γενικότερης συμπεριφοράς του χρήστη κατά τη διάρκεια της περιήγησης του στις πλατφόρμες.
Λέξη κλειδί Purchase intentions
Social media
Luxury
Fashion brands
Πολυτέλεια
Οίκος μόδας
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Αγοραστική συμπεριφορά
Καταναλωτές
Διαθέσιμο από 2022-01-11 22:49:42
Ημερομηνία έκδοσης 2021
Ημερομηνία κατάθεσης 2022-01-11 22:49:42
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/