Συλλογές
Τίτλος Η καταναλωτική συμπεριφορά και η αξιολόγηση της ικανοποίησης στον κλάδο των υγρών καυσίμων
Εναλλακτικός τίτλος The consumer behavior and the evaluation of satisfaction in the liquid fuel market
Δημιουργός Μπουλούγαρη, Ανδρομάχη
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Μπάλτας, Γεωργίος
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Σταθακόπουλος, Βλάσιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 80σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=8951
Περίληψη The main purpose is to study the consumer behavior and the degree of satisfaction in the liquid fuel companies in Greece. Τhe variables that are studied are fuel quality, fuel price, customer service and promotions. Additionally, it is investigated if customer satisfaction affects loyalty and the recommendation by word of mouth, either positively or negatively.
Βασικός σκοπός είναι η μελέτη της καταναλωτικής συμπεριφοράς και του βαθμού ικανοποίησης σχετικά με τις εταιρείες υγρών καυσίμων στην Ελλάδα. Οι μεταβλητές που μελετώνται είναι η ποιότητα των καυσίμων, η τιμή των καυσίμων, η εξυπηρέτηση των πελατών και οι προωθητικές ενέργειες. Επιπλέον, διερευνάται αν η ικανοποίηση των πελατών επιδρά στην πιστότητα και στην σύσταση από στόμα σε στόμα, είτε με θετικό είτε με αρνητικό τρόπο.
Λέξη κλειδί Εταιρείες υγρών καυσίμων στην Ελλάδα
Πιστότητα
Ικανοποίηση καταναλωτή
Συμπεριφορά καταναλωτή
Σύσταση από στόμα σε στόμα
Consumer behavior
Customer satisfaction
liquid fuel companies in Greece
Loyalty
Word of mouth
Διαθέσιμο από 2021-11-25 14:52:52
Ημερομηνία έκδοσης 05/19/2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2021-11-25 14:52:52
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/