Συλλογές
Τίτλος Η επίδραση της εμπειρίας πελάτη στην αγοραστική συμπεριφορά: η περίπτωση του τουρισμού
Εναλλακτικός τίτλος The impact of customer experience in consumer behaviour on tourism sector
Δημιουργός Ματσούκα, Βασιλική
Συντελεστής Καρδαράς, Δημήτριος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Σιώμκος, Γεώργιος
Ψιλούτσικου, Μαρίνα
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 101σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7903
Περίληψη Customer experience is the main factor of choosing products or services. It is highly connected with the customer purchase decision. On this study, the relationship between the customer experience and the purchase behavior in the tourism sector is analyzed. Findings indicate the relationship between the different dimensions of the experience and the purchase factors.
Η εμπειρία του καταναλωτή αποτελεί τον κύριο λόγο επιλογής των προϊόντων ή των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση, καθώς συνδέεται άμεσα με την αγοραστική απόφαση του καταναλωτή. Στην παρούσα μελέτη, αναλύεται η σχέση της εμπειρίας του πελάτη με την αγοραστική συμπεριφορά του στον τομέα του τουρισμού. Συγκεκριμένα, αναλύεται πως επηρεάζουν οι επιμέρους διαστάσεις της εμπειρίας τους παράγοντες που επηρεάζουν την αγοραστική απόφαση.
Λέξη κλειδί Εμπειρία πελάτη
Τουρισμός
Αγοραστική απόφαση
Customer experience
Tourism
Purchase decision
Διαθέσιμο από 2020-07-21 22:28:33
Ημερομηνία έκδοσης 20-09-2019
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-07-21 22:28:33
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/