Συλλογές
Τίτλος Διερευνητική μελέτη αγοραστικής συμπεριφοράς καταναλωτών στην εξειδικευμένη αγορά των αθλητικών αντηλιακών
Εναλλακτικός τίτλος A research study of consumer purchasing behaviour in the niche market of sport sunscreen
Δημιουργός Αργύρης, Νικόλαος
Συντελεστής Δημητριάδης, Σέργιος
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Λιονάκης, Κωνσταντίνος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 129σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7879
Περίληψη In the present study, we explored the consumers buying criteria in the sunscreen market. The evaluation of the criteria was carried out through quantitative research and the use of a questionnaire. 298 consumers participated in the completion of the questionnaire. The purpose of the research was to compare the market of conventional sunscreens with the market of sports sunscreens and to get results on whether there is room and reason for activity in this specialized market. After analysing the results and the correlations between the criteria, there was a high probability of buying the specialized sunscreen from the respondents, as well as very useful information about the shape, type and protection index that a sports sunscreen should have. Equally important information was also obtained on pricing policy and the distribution and promotion channels to be followed by the company. Finally, the limitations and suggestions for future research are reported based on the findings.
Στην παρούσα εργασία, μελετήθηκαν διερευνητικά τα αγοραστικά κριτήρια των καταναλωτών στην αγορά των αντηλιακών. Η αξιολόγηση των κριτηρίων πραγματοποιήθηκε με ποσοτική έρευνα και την χρήση ερωτηματολογίου. Στην συμπλήρωση του ερωτηματολογίου συμμετείχαν 298 καταναλωτές. Ο σκοπός της έρευνας ήταν να συγκρίνει την αγορά των συμβατικών αντηλιακών με αυτή των αθλητικών αντηλιακών και να βγουν αποτελέσματα για το εάν υπάρχει χώρος και λόγος για δραστηριοποίηση στην εξειδικευμένη αυτή αγορά. Έπειτα από ανάλυση των αποτελεσμάτων αλλά και των συσχετίσεων μεταξύ των κριτηρίων παρατηρήθηκε αρκετά μεγάλη πιθανότητα αγοράς του εξειδικευμένου αντηλιακού από τους ερωτώμενους, καθώς επίσης προέκυψαν ιδιαίτερα χρήσιμες πληροφορίες για την μορφή, τον τύπο αλλά και τον δείκτη προστασίας που θα πρέπει να έχει ένα αθλητικό αντηλιακό. Επίσης αντλήθηκαν εξίσου σημαντικές πληροφορίες για την τιμολογιακή πολιτική αλλά και τα κανάλια διανομής και προώθησης που πρέπει να ακολουθηθούν από την εταιρεία. Τέλος, αναφέρονται οι περιορισμοί και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα µε βάση τα συμπεράσματα.
Λέξη κλειδί Έρευνα αγοράς
Καταναλωτές
Αντηλιακά
Αθλητικά αντιηλιακά
Market research
Consumers
Sunscreen
Sport sunscreen
Διαθέσιμο από 2020-07-07 21:08:57
Ημερομηνία έκδοσης 2019
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-07-07 21:08:57
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/