Συλλογές
Τίτλος Εύρεση σημείου ισορροπίας σε πλατφόρμες συνεπιβιβασμού
Εναλλακτικός τίτλος Finding a point of equilibrium on ridesharing platforms
Δημιουργός Βράτσος-Χαραλαμπάκης, Παναγιώτης
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Πληροφορικής
Μαρκάκης, Ευάγγελος
Σταμούλης, Γεώργιος
Δημάκης, Αντώνιος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 64σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7785
Περίληψη The first part of this work covers the basic functions of the Uber-type ridesharing models. Specifically, it includes the way the driver matches the passenger (matching) as well as their pricing policy. The second part describes a tool for predicting the behavior of strategically moving drivers of a boarding platform on a graph of regions. The mathematical model on which it is based is the iterative solution of a linear program and the use of shadow values ​​to find the equilibrium point. The next part of the paper includes three examples of this model. The first example is an application of the theory with three areas. In the second example we have three areas again but this time the question is how to form the equilibrium point at a depth of twenty-four hours. The third and fourth examples are more realistic and include 8 and 37 areas respectively.
Το πρώτο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει μία εισαγωγή στις λειτουργίες των μοντέλων συνεπιβιβασμού (ridesharing) τύπου Uber. Συγκεκριμένα περιλαμβάνει τον τρόπο που ταιριάζουν τον οδηγό με τον επιβάτη (matching) καθώς και την πολιτική τιμολόγησης (pricing) τους. Στο δεύτερο μέρος δίδεται η περιγραφή ενός εργαλείου πρόβλεψης της συμπεριφοράς στρατηγικά κινούμενων οδηγών μιας πλατφόρμας συνεπιβιβασμού σε έναν γράφο περιοχών. Το μαθηματικό υπόδειγμα στο οποίο βασίζεται συνίσταται την επαναληπτική επίλυση ενός γραμμικού προγράμματος και τη χρήση σκιωδών τιμών για την εύρεση σημείων ισορροπίας. Το επόμενο μέρος της εργασίας περιλαμβάνει τρία παραδείγματα του υποδείγματος αυτού. Το πρώτο παράδειγμα είναι μια εφαρμογή της θεωρίας με τρείς περιοχές. Στο δεύτερο παράδειγμα έχουμε πάλι τρείς περιοχές αλλά αυτή την φορά το ζητούμενο είναι το πώς θα διαμορφωθεί το σημείο ισορροπίας σε βάθος εικοσιτετράωρού. Το τρίτο και τέταρτο παράδειγμα είναι περισσότερο ρεαλιστικά και περιλαμβάνουν 8 και 37 περιοχές αντίστοιχα.
Λέξη κλειδί Τιμολόγηση
Συνεπιβιβασμός
Ταίριασμα
Γραμμικό μοντέλο
Ισορροπία
Ridesharing
Pricing
Matching
Linear model
Equilibrium
Διαθέσιμο από 2020-04-13 15:13:08
Ημερομηνία έκδοσης 31-03-2020
Ημερομηνία κατάθεσης 2020-04-13 15:13:08
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/