Συλλογές
Τίτλος Παράγοντες επιτυχίας λιανικής πώλησης στην κατηγορία ένδυση και ο ρόλος του προσανατολισμού στο μάρκετινγκ
Εναλλακτικός τίτλος Factors that contribute to the success of apparel retail sales and the purpose of market orientation
Δημιουργός Θεοδώρου, Νικόλαος
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Λιονάκης, Κωνσταντίνος
Μπάλτας, Γεώργιος
Ήντουνας, Κωνσταντίνος
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 57 σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=7039
Περίληψη A qualitative research on sales techniques being applied in the apparel retail business, with the purpose of measuring the customer satisfaction and the impact it has on customer loyalty.
Μια ποιοτική έρευνα στις τεχνικές πωλήσεων που εφαρμόζονται στον επιχειρηματικό τομέα της ένδυσης, με σκοπό τη μέτρηση της ικανοποίησης του πελάτη και την επίδραση που αυτή έχει στην πιστότητα του.
Λέξη κλειδί Πωλήσεις
Ένδυση
Marketing
Sales
Apparel
Μάρκετινγκ
Διαθέσιμο από 2019-05-15 11:56:54
Ημερομηνία έκδοσης 02/12/2018
Ημερομηνία κατάθεσης 2019-05-15 11:56:54
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/