Συλλογές | |
---|---|
Τίτλος |
Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies |
Δημιουργός |
Μανδύλη, Κυριακή |
Συντελεστής |
Σιώμκος, Γεώργιος |
Τύπος |
Text |
Γλώσσα |
el |
Αναγνωριστικό |
http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=6982 |
Περίληψη |
Investigating the role of brand experience in developing effective sensory marketing strategies. Η διερεύνηση του ρόλου της brand experience στη διαμόρφωση αποτελεσματικών sensory marketing στρατηγικών. |
Λέξη κλειδί |
Attitude toward luxurious products Brand experience Sensory marketing |
Διαθέσιμο από |
2024-05-01 19:37:33 |
Ημερομηνία έκδοσης |
04/03/2019 |
Ημερομηνία κατάθεσης |
2019-04-03 19:37:33 |
Δικαιώματα χρήσης |
Closed access |
Άδεια χρήσης |
https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ |