Συλλογές
Τίτλος Οργάνωση και πολιτικές των τμημάτων μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις
Δημιουργός Μανωλάς, Γιώργος
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Επιχειρησιακής Έρευνας και Μάρκετινγκ
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
Νικολόπουλος, Ανδρέας
Εκδότης Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 57σ.
Γλώσσα el
Περίληψη Διπλωματική εργασία -Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Διατμηματικό Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών
Λέξη κλειδί Αξιολόγηση προσωπικού
Εσωτερικός κανονισμός
Διοίκηση προσωπικού
Διευθυντής επιχείρησης
Οργανοδιοικητική
Διεύθυνση επιχείρησης
Μάρκετινγκ
Σχεδίαση προϊόντος
Νέο προϊόν
Εργασιακή σύγκρουση
Εργασιακές σχέσεις
Ημερομηνία έκδοσης 09-2000