Συλλογές
Τίτλος Ψηφιακές Β2Β μάρκετινγκ στρατηγικές: μελέτη περίπτωσης Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε.
Εναλλακτικός τίτλος Digital B2B marketing strategies: case study of V. KAFKAS S.A
Δημιουργός Φραγκοπούλου, Αμαλία
Συντελεστής Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας
Κορφιάτης, Νικόλαος
Βρεχόπουλος, Αδάμ
Φραϊδάκη, Αικατερίνη
Τύπος Text
Φυσική περιγραφή 77σ.
Γλώσσα el
Αναγνωριστικό http://www.pyxida.aueb.gr/index.php?op=view_object&object_id=11257
Περίληψη Within the framework of continuous digital developments, this dissertation emphasizes the critical importance of digital marketing strategies aimed at enhancing business relationships in the B2B sector. Through a detailed case study of the company V. KAFKAS S.A., this work explores how the implementation of specific digital practices and technologies contributes to the strengthening of businesses. Additionally, the dissertation analyzes the evolution of marketing from traditional methods to the digital era, highlighting the need for businesses to dynamically adapt and innovate. This particular approach combines extensive bibliographic research with the analysis of real data from the business reality of V. KAFKAS S.A., to provide a comprehensive understanding of the possibilities and challenges faced by businesses in the digital world. Furthermore, strategies and tactics for the effective incorporation of digital tools into B2B strategies are presented, aiming at enhancing purchasing behavior and customer experience. Finally, by combining theory and practical research, a holistic perspective is formed, aiming to define the future direction of research and application of digital marketing in the B2B sector, and to encourage businesses to explore innovative solutions for their enhancement in the competitive digital world.
Στο πλαίσιο των συνεχών ψηφιακών εξελίξεων, η παρούσα διπλωματική εργασία υπογραμμίζει την κρίσιμη σημασία των στρατηγικών ψηφιακού marketing, με σκοπό την ενίσχυση των επιχειρηματικών σχέσεων, στον κλάδο B2B. Μέσα από μια αναλυτική μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε., η εργασία αυτή διερευνά πώς η εφαρμογή συγκεκριμένων ψηφιακών πρακτικών και τεχνολογιών συμβάλει στην ενίσχυση των επιχειρήσεων. Επίσης, η διπλωματική αναλύει την εξέλιξη του μάρκετινγκ από τις παραδοσιακές μεθόδους στην ψηφιακή εποχή, τονίζοντας την ανάγκη των επιχειρήσεων για δυναμική προσαρμογή και καινοτομία.Η συγκεκριμένη προσέγγιση συνδυάζει εκτεταμένη βιβλιογραφική έρευνα με ανάλυση πραγματικών δεδομένων της επιχειρηματικής πραγματικότητας στην περίπτωση της Β. ΚΑΥΚΑΣ Α.Ε, για να παρέχει μια ολοκληρωμένη κατανόηση των δυνατοτήτων και των προκλήσεων που αντιμετωπίζουν οι επιχειρήσεις στον ψηφιακό κόσμο. Επιπλέον, παρουσιάζονται στρατηγικές και τακτικές για την αποτελεσματική ενσωμάτωση ψηφιακών εργαλείων σε στρατηγικές B2B που στοχεύουν στην ενίσχυση της αγοραστικής συμπεριφοράς και της εμπειρίας των πελατών.Τέλος, συνδυάζοντας θεωρία και πρακτική έρευνα διαμορφώνεται μια ολιστική προοπτική, με στόχο να καθοριστεί η μελλοντική κατεύθυνση της έρευνας και εφαρμογής ψηφιακού marketing στον τομέα B2B και να ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να εξερευνήσουν καινοτόμες λύσεις για την ενίσχυση τους στον ανταγωνιστικό ψηφιακό κόσμο.
Λέξη κλειδί Marketing funnel
B2B στρατηγικές
Διαδικασία μάρκετινγκ
Marketing
Social media
Content marketing
B2B strategies
Μάρκετινγκ περιεχομένου
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Μάρκετινγκ
Διαθέσιμο από 2024-04-02 15:46:53
Ημερομηνία έκδοσης 01-04-2024
Ημερομηνία κατάθεσης 2024-04-02 15:46:53
Ημερομηνία αποδοχής 03-04-2024
Δικαιώματα χρήσης Free access
Άδεια χρήσης https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/